Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

  • Knatte

    Gäst
    27 juli, 2009 vid 06:30
    Larssa;561724 wrote:
    Nu e jag nyfiken. Vad e cambers?
    Själv kitesurfar jag så det måste väl ha med vindsurf att göra

    Plastprofiler som skapar en buk på ett segel med lite bredare mastficka. De sitter på framkanten på lattorna.
    Seglet blir snabbare och stabilare på detta sätt och slalom/race/speedsegel brukar ha sådana..
    BallCams2007.jpg

  • roding

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 06:39

    Tänkte säga att det är det som dom oviga som inte vågar svänga använder sig av.. 😉

  • rasmus_w

    Medlem
    27 juli, 2009 vid 07:26
    Roding;561756 wrote:
    Tänkte säga att det är det som dom oviga som inte vågar svänga använder sig av.. 😉

    Eller de starka som orkar svinga runt ett segel som väger mer än 2 gram.

  • filipl

    Medlem
    29 juli, 2009 vid 08:18

    Nu har jag och tjejen som jag skrev om ovan i tråden gått över från att ha ett förhållande till att vara “mycket goda vänner”.

    Så om det finns någon windsurfande singeltjej som liksom jag söker kärleken, så kan ni söka på vindsurfare71 på match.com för en fylligare presentation av mig. En windsurfingdejt skulle vara kul!

    Filip

  • dberg

    Medlem
    29 juli, 2009 vid 09:40
    filipl;562281 wrote:
    Nu har jag och tjejen som jag skrev om ovan i tråden gått över från att ha ett förhållande till att vara “mycket goda vänner”.

    Filip

    Det kom en kuling mellan dig och tjejjen?

  • filipl

    Medlem
    29 juli, 2009 vid 09:53
    dberg;562309 wrote:
    Det kom en kuling mellan dig och tjejjen?

    Ja typ, och som nu har gått över i varm och behaglig sommarbris (vi är mycket nära vänner). Det är inte så vanligt tror jag att man i min ålder (37) når en ny och mycket djup vänskap med en annan människa, särskilt inte om det har börjat med kuling.

    Filip

  • getwet

    Medlem
    30 juli, 2009 vid 15:40
    Roding;561756 wrote:
    Tänkte säga att det är det som dom oviga som inte vågar svänga använder sig av.. 😉

    Eller så är det dom som vågar åka riktigt fort på vattnet som använder sig av dom…..:wink:

  • filipl

    Medlem
    31 juli, 2009 vid 00:35
    getwet;562669 wrote:
    Eller så är det dom som vågar åka riktigt fort på vattnet som använder sig av dom…..:wink:

    Tack för att du håller igång tråden, så att jag kan bli exponerad för de få, (kan säkert räknas på ena handens fingrar?), kvinnliga windsurfare som besöker Surfzone under en normal månad, varav majoriteten säkert redan är upptagna:)

    Filip

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.