Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

  • jon-ass

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 08:13
    littlered;554346 wrote:
    Var ska jag söka.. om inte här..?

    .. så att jag slipper stå ensam på riggdäcket nästa midsommarafton..

    Således sökes härmed

    Man, SINGEL! hängiven vindsurfare, 40-årsåldern? = grundkrav 1

    Du måste älska havet och surfet (och så småningom även mig) ungefär lika mkt.. = grundkrav 2

    Du bör även gilla vin, kvinnor och sång samt ha smak för livets goda. Länge leve la dolce vita! ( = allt som har med havet att göra och det mesta som går att stoppa i munnen.. )

    Övrig önskvärd profil

    Bättre begagnad. En och annan ding räknar jag med (vid den här åldern), så bara du är hyfsat proffsigt lagad.. och tät. 😀
    Inga cambers dock.. (som man bara trasslar in sig och fastnar i.. lättriggat och smidigt ska det vara!)
    Helst inte för mkt buk, gärna tilltalande shape.. avsmalnande nos och tail är helt klart ett plus i kanten.. Självklart är du styv.. Flexig topp dock inget hinder..

    Hel- el deltid, båda funkar för mig.

    Du bor på bästkusten med omnejd då mina barn och därmed även jag bor där. Sthlm är t ex inte aktuellt..

    Själv är jag också bättre begagnad, smal och small, mindre fett än muskler iaf.. Defekter finnes dock naturligtvis.. 40 (+).. brinner för surfet.. saknar sexet.. kass på hushållssysslor.. städar aldrig.. kan laga mat, men hinner sällan.. mkt bättre på att göra roliga saker än det motsatta.. älskar surf, hav, mat och dryck, resor och upplevelser, uteliv och nöjen, film, musik, mina barn, mm, mm..

    Alla mer el mindre seriösa svar beaktas, bara så länge grundkraven är uppfyllda..

    Dedicated, devoted, perdue..

    Truly, madly, deeply.. til the end of time..

    /littlered

    jag faller bort på grundkrav 1 med många år!

    vem vet kanske finns en söt dotter 😉

  • filipl

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 10:00
    Knatte;554631 wrote:
    filipl;554629 wrote:
    Jag tänkte inte direkt på någons inlägg eller svar. Men jag tror att många kan vara tveksamma att nappa “öppet” på en sådan ide, även om man skulle vara intresserad pga misstanken att det bara är ett skämt.

    Sedan håller jag med om att vissa svar på enkla frågor/inlägg inte är så genomtänkta att säkert gör att vissa undviker att fråga igen eller försöker ta frågorna via PM istället.. a048.gif

    Jag kan personligen gå i god för att Littlered finns i verkligheten och för att hon ser många år yngre ut än sin påstådda ålder:)

    Filip

  • Knatte

    Gäst
    22 juni, 2009 vid 10:12
    filipl;554668 wrote:
    Knatte;554631 wrote:
    Jag kan personligen gå i god för att Littlered finns i verkligheten och för att hon ser många år yngre ut än sin påstådda ålder:)

    Filip

    Då får man nog lägga in en intresseanmälan på stört a041.gif

  • filipl

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 10:35
    Jester;554464 wrote:
    Hon ville ju inte ha några cambers… 😀 Så jag blir diskad där… Även Micke 🙂

    Littlered, ett tips:

    Jag kör visserligen utan cambers, men de flesta män över 40 tycks behöva cambers, titta
    t ex på Speedchallenge-gänget, ungefär som äldre män kan behöva käpp:)

    Så skippa kravet på camberlöst!

    Nu skall jag inte skriva mer på ett tag!

    Filip

  • musmagneten

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 11:01
    filipl;554668 wrote:
    Knatte;554631 wrote:
    Jag kan personligen gå i god för att Littlered finns i verkligheten och för att hon ser många år yngre ut än sin påstådda ålder:)

    Filip

    Härlig tråd detta… 😉
    Har träffat dig också filip. Ingen regning kväll men kväll var det dock vill jag minnas. Min kollega Danne kollade (och köpte) antagligen samma utrustning som allas våran affärskvinna littered prutade så stenhårt på. Jag kvalar inte heller in på någon av kriterierna men är såsom många andra nyfiken på denna kvinna… Känner jag dig rätt skulle du väl inte vara främmande för att leverera en litet mer detaljerad beskrivning på henne, utan att röja hennes identitet såklart… Shoot!

  • littlered

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 11:25
    filipl;554668 wrote:
    Knatte;554631 wrote:
    Jag kan personligen gå i god för att Littlered finns i verkligheten och för att hon ser många år yngre ut än sin påstådda ålder:)

    Filip

    Käre Filip,

    Var ska jag börja..

    Tack för cred!

    Ang vibesen så håller jag fullständigt med dig om att förutsättningarna knappast kunde varit sämre el “mer oromantiska”..
    Efter att ha tillbringat många långa timmar på den satans förb j-a E20.. ca 7 tim försenad fr start.. var jag helt slut, sönderstressad och allt utom i raggningstagen..
    Om du tyckte jag såg ung och fräsch ut då har du inte heller haft sex på väldigt väldigt länge, alt var så trött att du hallucinerade, alt har jag grovt underskattat mitt utseende!! (OBS!! Ironisk!) 😀

    Ang hårt prutande affärskvinna vill jag minnas att det var färdigprutat och klart per tel sedan länge..? Att jag sen var så förvirrad att jag inte mindes vad vi kommit fram till är en helt annan sak och ska inte missuppfattas som ännu ett prutningsförsök.. Ok!?

    Ang ironi. Man kan ju i princip skruva och skruva hur hårt och långt som helst, vilket jag kan tycka är lite småroligt att ägna mig åt from time to time. Nackdelen är dock att man riskerar att till slut ironisera bort sig totalt.. Folk blir osäkra och förstår inte vad man menar. Egentligen. Plus att de blir rädda att göra bort sig, som “dumma” som inte fattar.. vilket ju inte alltid är så himla lätt att göra.
    Min (gigantiska) erfarenhet säger mig därför att ironi eg lämpar sig bäst bland folk som känner en väl och därför inte behöver känna osäkerhet slash skiter i om de fattar fel.. och mindre bra bland främlingar då den bara ger upphov till missförstånd och ibland även anger.. Ändå så lär jag mig aldrig detta. Blablabla.. tror du är med mig på det hela..

    Roligt att du också fick lite attention då på köpet så att säga..

    Hoppas det löser sig, med “tjejen” (nu gjorde jag det igen!!) alt nån annan vacker stockholmska.. om inte är du självklart välkommen ner till min röda lilla stuga! (Inte ironi!) Vi kan väl surfa, grilla och dricka vin till en början.. 🙂

    For the rec. Filip är både musklig och stilig! Ta för er stockholmskor!!

    /lr

    PS. STAY AWAY FROM MY DAUGHTERS!! De är INTE på the market! (Bara jag tyvärr.. ) :crazy: DS.

  • jarp

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 13:50
    filipl;554673 wrote:
    Littlered, ett tips:

    Jag kör visserligen utan cambers, men de flesta män över 40 tycks behöva cambers, titta
    t ex på Speedchallenge-gänget, ungefär som äldre män kan behöva käpp:)

    Så skippa kravet på camberlöst!

    Nu skall jag inte skriva mer på ett tag!

    Filip

    hmmhmm…jag hade cambers innan jag vart 40…och det har hålt mig ung och fräch…Filip du bör se över den aspekten åxå…..:D

  • filipl

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 21:31

    @littlered 554682 wrote:

    filipl;554668 wrote:
    Först förstod jag inte vem du var, men när det gick upp för mig blev det ganska roligt.

    “For the rec. Filip är både musklig och stilig! Ta för er stockholmskor!!”

    Vi fick helt klart uppmärksamhet båda två, även om ingen, ännu, i skrivande stund, har tagit för sig av mig. Jag väntar med viss oro på vad som skall hända, nu när du har anropat alla Stockholmskor:)

    Filip

  • filipl

    Medlem
    22 juni, 2009 vid 21:41
    Musmagneten;554674 wrote:
    filipl;554668 wrote:
    Härlig tråd detta… 😉
    Har träffat dig också filip. Ingen regning kväll men kväll var det dock vill jag minnas. Min kollega Danne kollade (och köpte) antagligen samma utrustning som allas våran affärskvinna littered prutade så stenhårt på. Jag kvalar inte heller in på någon av kriterierna men är såsom många andra nyfiken på denna kvinna… Känner jag dig rätt skulle du väl inte vara främmande för att leverera en litet mer detaljerad beskrivning på henne, utan att röja hennes identitet såklart… Shoot!

    Hej,

    Som jag sade, diskretion är en hederssak, men jag tror att om du frågar henne, så får du kanske veta mer.

    Filip

  • littlered

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 01:07

    Sum up

    En handfull svar blev till slut en date.. som varade i två dagar.. och tre nätter..

    Littlered har hittat hem.

    M + S = SANT!!

    The End

  • surfslusken

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 04:22

    Menar du att de vart åka av??? Hmmmm…..fan nu måste ju ja försöka lösa nåt annat tills ja kommer hem på permi…..semester. Hade vart hyggligt om du kunde medelat lite tidigare, e bara 2 veckor kvar till permi…semestern. Kan bli tight o boka upp nåt via nätet tills dess:(

  • hakman

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 06:14
    callep;554385 wrote:
    Jag är allt du söker.

    Haha stekarn.

    Vem behöver 40+ när man kan få Ghettokids från Fiskebäck?

  • Knatte

    Gäst
    9 juli, 2009 vid 06:51
    littlered;558037 wrote:
    Sum up

    En handfull svar blev till slut en date.. som varade i två dagar.. och tre nätter..

    Littlered har hittat hem.

    M + S = SANT!!

    The End

    Trevligt att rätt Kemi har uppstått! Grattis till er båda:wink:

  • filipl

    Medlem
    9 juli, 2009 vid 08:49

    Stort grattis!

    (Se PM (privat meddelande) också)

    Filip

  • larssa

    Medlem
    26 juli, 2009 vid 21:58

    Nu e jag nyfiken. Vad e cambers?
    Själv kitesurfar jag så det måste väl ha med vindsurf att göra

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Komplett vindsurfande singelman sökes..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.