Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onödigaste produkten eller gamechanger?

  • irieman

    Medlem
    23 april, 2024 vid 13:02

    Tror det kan vara riktigt bra faktiskt, speciellt för slalom och race foil. Inom race foil så kör man redan med det fast då med en setup av diverse tampar, block m m. En annan grej som vore grymt bra är att elektroniskt kunna ändra mastfotens placering medans man surfar. Skulle vara jäkligt bra för foil.

  • bjorkviksmannen

    Medlem
    24 april, 2024 vid 10:17

    Ha, ha! Soptippen nästa om ni frågar mig. Kan man inte få elslingor i bommen också, har det i ratten i bilen. Fantastiskt skönt för artrosfingrarna på en grinig vindsurfande gubbe.🤙

  • mrquality

    Medlem
    24 april, 2024 vid 12:50

    Har redan sett videon. Personlig tycker vatten och elektronik går inte ihop överhuvudtaget. Det hade varit bättre att dem hade investerat tid och pengar på ett par vattentäta och uppvärmda handskar, med tunna yta på handflatan och tjockare yta på utsidan. Dem hade säker sålt mer, pga dem flesta vindsurfare klagar om händerna som fryser under ost/vinter även i södra Europa :). Intressant att se vad proffs tycker om det om någon av dem kommer att köpa och testa det.

  • sailortrash

    Medlem
    25 april, 2024 vid 06:54

    Tycker north/duotone xtr funkar kanon för det där, även mitt utr på vattnet…

  • Bonke

    Medlem
    25 april, 2024 vid 08:16

    Jag är alldeles för novis för att säga om det är en gamechanger eller ej. Men jag är alltid för folk som vill utveckla. Om inte denna produkt funkar så kanske det kommer vidareutvecklingar. Kul med nya idéer tycker jag!! 👍

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onödigaste produkten eller gamechanger?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.