Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp Min Buss Nu!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    10 december, 2001 vid 15:41

    skulle jag gärna om jag hade 15000:-
    ska du säsonga i chamonix? isf var?
    /david

  • kreitlersthlm

    Medlem
    10 december, 2001 vid 19:48

    Det gäller tyvärr inte bussen… Utan Chamonix, tänkte fråga om du har några bra tel # till bra mäklare/agenturer, jag och min käre vän har nämligen inte lyckats fixa boende än, eller du kanske rent utav har två bäddar över jan-apr/maj…/fredrik a

  • metallifredd

    Medlem
    11 december, 2001 vid 20:24

    Jepp jag skall till Cham 19 jan – 31 april. Vi har hittat en 4bädds lght i centrum genom http://www.interhome.fr
    Det var ett jävla meck att förstå sig på fransmännen, men min kompis löste det hela rätt så bra. 12 000 per skalle pröjsar vi och det verkar va rätt normalt.
    Som det ser ut nu så har vi ingen plats kvar men det kan ju ändra sig.
    Alpservice hade fått in nåra lägenheter för ett par veckor sen, men jag vet inte om det finns nåra kvar…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 december, 2001 vid 09:34

    kan du skriva ner din mail adress eller telefon nr så att jag kan ringa eller maila dig angående bussen
    Anders

  • metallifredd

    Medlem
    13 december, 2001 vid 12:41

    Hej hej.
    metallifredd@hotmail.com
    0707-771287
    Det finns ett gammalt inlägg med lite info om bussen.
    /Fredrik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 december, 2001 vid 17:07

    Finns bussen kvar?… Jag är rätt tänd på tanken att glida runt i den bilen ner för västkusten för att få stanna till och surfa loss lite,(saknar sommaren grymt!) Det svider bara lite i plånboken. vad drar en sån milen? och vad går en försäkring på för den bilen?(rimmar lite så här i juletid) ;O) Har du fått byta några delar? och har den några rostskador? jag är rätt sugen, men måste nog få svar på dessa frågor först. Fredrik E.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 december, 2001 vid 22:44

    God jul och Gott nytt ar! Detta er Peter fran Polen som hellsar. Vi kommer tillbaks den 7 Jan och formodligen kommer vi up och tittar pa bussen helgen efter. Skall SnowKita litte imorgon i de polska fjallen. Vi hors nesta ar! MVH Peter och Martin fran Malmoe!

  • metallifredd

    Medlem
    28 december, 2001 vid 23:59

    Tja !

    Bussen drar ganska precis en liter per mil.
    Försäkringen e inte speciellt dyr, har inte nån siffra i huvet för det e min polare som står för bussen (och försäkringen) och han är borta på resjobb i en vecka till.
    Vad gäller rost så e det inga större rostskador på den men man ser att det börjar (bubbla lite under lacken på ett par ställen.) Delar som e bytta e inte så många för det är inga som behöver bytas. Förutom sidorutan som vi måste fixa en på skroten för vi hade inbrott i frankrike. Vi bytte bara stift olja och oljefilter innan vi drog till spanien så det behöver nog inte bytas nåt mer på de närmasta 1000 milen skulle ja tro. Däck o bromsar e i bra skick.
    Bussen e i fint skick över huvud taget.
    MVH Fredrik.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp Min Buss Nu!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.