Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp min Cult 7.5:a!

• Köp min Cult 7.5:a!

Publicerad av zilversurfarn på 29 oktober, 2010 vid 15:38

Nu när min Bolt 6:a kommit är det dags att säga farväl till min favoritdrake Cult 7.5m2 -08. Den är snyggt röd och svart och har skötts som en bebis så den är i finfint skick, inga lagningar och inget som läcker. Har nästan uteslutande körts med vågbrädan så den har inte kraschats hårt många gånger.
    Har haft denna som minsta kite, den är stabil och tål mkt vind , perfekt till höst o vinterstormarna.

Skicka ett pm eller ring Tobbe på 0340-15557, 070-188 36 12 om du är intresserad. Lägger upp en annons när jag kommer åt en dator, funkade inte på mobilversionen av steffo.
    Priset då… 3000 kr eller högstbjudande, kite only.

zilversurfarn svarade 14 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp min Cult 7.5:a!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.