Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp min surf-buss!!

  • Köp min surf-buss!!

    Publicerad av metallifredd på 12 november, 2001 vid 19:40

    Köp min grymma surf-buss, en blå VW buss -81. Grymt fin, inredd o klar. två bäddar, kyl, gasspis, diskbänk och uppfällbart tak. Bussen är nybesiktad och har gått 17 000 mil ,vilket inte är speciellt mycket. Har stått inne varje vinter och är allmänt välvårdad. (ägdes av ett äldre par innan jag köpte den och hade den till Tarifa).
    Pris: endast 20 000 kr

    anonym-anvandare svarade 22 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 november, 2001 vid 11:48

    Läget. Hur är det med dig. Själv är allt bra. Så du vill äntligen sälja din buss?. Vad har du för tel nr: så kan vi snacka. Jag är ganska intreserad. Peter har äntligen fått körkort.
    Peters nr är : 0739-749877 eller maila på pxxxn@hotmail.com. MVH Peter och Martin

  • metallifredd

    Medlem
    15 november, 2001 vid 14:24

    Hej hej!
    0707-77 12 87
    Glömde säga att ett stort förtält ingår…
    MVH Fredrik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 november, 2001 vid 15:29

    Tjena Fredric.Jag försökte ringa dig i söndags kväll men du var tyvär inte hemma. Nu är jag tillbax i Simrishamn och har tyvär ändast tillgång till Internet. Så ifall du akn så maila på pxxxn@hotmail.com eller så kan du ringa till min bror Martin i Malmö på 040-126398 när du får tid någon kväll så kan ni pratas vid om bilen.

    MVH Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köp min surf-buss!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.