Köp min surf-buss!!

Detta ämne har 3 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 2 månader sedan av Anonym anvandare.

• Författare

Köp min grymma surf-buss, en blå VW buss -81. Grymt fin, inredd o klar. två bäddar, kyl, gasspis, diskbänk och uppfällbart tak. Bussen är nybesiktad och har gått 17 000 mil ,vilket inte är speciellt mycket. Har stått inne varje vinter och är allmänt välvårdad. (ägdes av ett äldre par innan jag köpte den och hade den till Tarifa).
    Pris: endast 20 000 kr

Läget. Hur är det med dig. Själv är allt bra. Så du vill äntligen sälja din buss?. Vad har du för tel nr: så kan vi snacka. Jag är ganska intreserad. Peter har äntligen fått körkort.
    Peters nr är : 0739-749877 eller maila på pxxxn@hotmail.com. MVH Peter och Martin

Hej hej!
    0707-77 12 87
    Glömde säga att ett stort förtält ingår…
    MVH Fredrik

Tjena Fredric.Jag försökte ringa dig i söndags kväll men du var tyvär inte hemma. Nu är jag tillbax i Simrishamn och har tyvär ändast tillgång till Internet. Så ifall du akn så maila på pxxxn@hotmail.com eller så kan du ringa till min bror Martin i Malmö på 040-126398 när du får tid någon kväll så kan ni pratas vid om bilen.

MVH Peter

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)

Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.

svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998
©2023 Surfzone - Share the Stoke

Logga in med

Facebook
 Google

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account