Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa begagnat på Gran Canaria?

  • Köpa begagnat på Gran Canaria?

    Publicerad av anonym-anvandare på 16 september, 2003 vid 11:43

    Hur är det att köpa begagnat på GC?
    Framförallt brädor … hur är utbudet på begagnat?
    Hur är priserna?
    Åker dit senare i höst, och lämnar gamla prylar hemma. Är ute efter freestyle bräda på ca 110L.
    Kommer behöva köpa segel 4.5 – 6.0 också.
    Nån som har koll på utbud o priser?

    anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2003 vid 12:44

    Ingen som varit på GC och vet hur det är att köpa grejor??

    Hjälp!

  • adde

    Medlem
    16 september, 2003 vid 13:22

    För att kolla prisläget kan du alltid kika på http://www.cutre.com, de har annonser på begat, både privat och från deras butik/uthyrning. För övrigt en “måste” sida för alla svenskar, då Cutre delägs/derivs av sn svensk vid namn Jonas.

    /adde

  • jopi

    Medlem
    16 september, 2003 vid 16:01

    Kolla även [url=”http://www.proofboard.com.”]www.proofboard.com.[/url] Skicka ett mail/ring till dem om du är sugen på att handla. De har en del begagnat utbud, har själv handlat där.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2003 vid 20:05

    Tjenare
    Jag tycker att utbudet och priset pa begagnade brader ar helt kasst har pa GC. Jag har kopt ny brada pa Cutre istallet, for jag knackte min for en vecka sedan. Om du vill kopa privat sa ar det ju basta tiden nu nar manga aker hem for sasongen, men jag tycker det ar ett alldeles for litet utbud. Test-centerna saljer begagnade brader till overpris och de ar nastan omojliga att pruta pa. En anvand brada fran 2002 tar dom mellan 650 och 840 euro for! Jag tycker att du skall kopa bradan i sverige innan du aker hit om du vill ha en begagnad. Om du daremot vill ha en ny skall du nog vanta for du far en 2004 brada for ca.1100 euro.
    Ha det, vi kanske ses har nere. /Henrik

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 september, 2003 vid 20:10

    Jag hade ett 4.4 som mitt minsta segel har nere pa grancanaria och korde totalt overriggad i en vecka med detta segel tills jag kopte ett 3.9.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa begagnat på Gran Canaria?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.