Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Köpa boardbag för vindsurfbräda + lite till..

  • Köpa boardbag för vindsurfbräda + lite till..

    Publicerad av klas-tss på 28 september, 2013 vid 14:43

    Hur mycket får man plats??

    Tänkte beställa en DoubleBoard bag, vill få plats:
    1 vindsurfbräda freestyle + 1 vågsurfbräda 7″5 + 1 bom + 2 master + 3 segel

    Kan jag räkna med att det funkar, vikten lär bli det största problemet..

    jeppepeppe svarade 10 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • sailortrash

    Medlem
    28 september, 2013 vid 19:18

    Jag köpte unifibers dubbelbag i våras, 255×80. Den är tokstor, nästan för stor för bilen. Går lugnt att flyga med. Jag fick ner en bräda 255×60, 3 segel, 2 master, 2 bommar på första packningen. + allt annat tillbehör. Väl vadderad och relativt billig.

  • klas-tss

    Medlem
    28 september, 2013 vid 21:40

    tja, det är väl bara att börja väga prylarna och plussa ihop..

    @sailortrash 716630 wrote:

    Jag köpte unifibers dubbelbag i våras, 255×80. Den är tokstor, nästan för stor för bilen. Går lugnt att flyga med. Jag fick ner en bräda 255×60, 3 segel, 2 master, 2 bommar på första packningen. + allt annat tillbehör. Väl vadderad och relativt billig.

  • klas-tss

    Medlem
    28 september, 2013 vid 21:42

    ION verkar ha en cool lösning med bra vadderad bag som är tvådelad så man kan ta isär och frakta enklare när man väl är på plats eller om det blir för stor vikt på flyget, någon som provat??

  • jeppepeppe

    Medlem
    3 oktober, 2013 vid 12:18

    Kan inte ge dig tips om speciell bag, men jag flög med enkel boardbag med en windsurfvågis (83L), vågbräda (7.2), 2 segel, 1 mast, 1 bom, vilket funkade viktmässigt. Men, vikten trillar på rätt fort…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Köpa boardbag för vindsurfbräda + lite till..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.