Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa med mig hem från Hong Kong nu i juni?

  • Köpa med mig hem från Hong Kong nu i juni?

    Publicerad av dude på 29 april, 2013 vid 10:41

    Hej!

    Jag lär åka på tjänsteresa till Hong Kong och har onsdag den 12 juni att gå runt och hitta något värt att ta med mig hem. Vad vet ni om detta?

    Vindsurfingprylar som våtdräkt, mast, mastförlängare, segel… eller för den delen kläder, iPad, klätterprylar (kanske en crash pad) …

    Har någon av er vart där och har bra idé vad jag skulle kunna göra för betydelsefullt så är jag glad! :santa:

    Niklas

    svennebanan svarade 11 år sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tobb

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 06:07

    Jag var där i förra veckan, finns nog inte mycket att fynda nuförtiden om man inte är intresserad av klockkopior! Elektronik kostar ungefär som i Sverige och jag tvivlar på att du hittar någon seriös surfbutik.. Skit i shoppingen och njut av en skön stad istället!

  • svennebanan

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 08:03

    12e juni, vilken tur! Det verkar som om den årliga kinesiska tamfågelfestivalen går av stapeln i HK då:
    http://www.thepoultryfederation.hk/annual-poultry-festival/

  • dr-masse

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 09:20

    En festival med tamfåglar i Kina kan ju bli intressant i dessa tider. Känns som en större utmaning för den moderna äventyraren än småsaker som att hoppa fallskärm från rymden, fridykning i 14 minuter eller göra båkåtvolt med rallybil.

    ‘Vad gjorde du i helgen?’
    ‘Umgicks med tamfåglar i Hong Kong.’
    ‘Ooooh, respekt!’

    Niklas, det kanske finns någon i HK som behöver lite fenor? 😀

  • svennebanan

    Medlem
    1 maj, 2013 vid 09:51

    På tal om fenor så kan du ju leta upp en hajfenstorkningsplats och köra en surfzonemanifestation mot vansinnet. (länken är på riktigt)

    http://www.treehugger.com/slideshows/ocean-conservation/shocking-thousands-mutilated-shark-fins-drying-hong-kong-rooftops/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Köpa med mig hem från Hong Kong nu i juni?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.