Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa ny bladder!

  • Köpa ny bladder!

    Publicerad av falsterbo på 4 september, 2010 vid 10:48

    Tjongalabonga!
    Jag behöver en ny bladder till min naish torch från 2006, om någon har något på lager eller vet om man kan använda sig av en annan typ av bladder hör av er. Grym kite trist att sy om den till ett draperi, vill gärna behålla den till min setup.

    milkman svarade 13 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anr

    Medlem
    4 september, 2010 vid 12:15
  • milkman

    Medlem
    4 september, 2010 vid 12:41

    Från oss kan vi erbjuda U-stick/Airtime bladders och ventiler med lev på onsdag.
    http://www.kitekraft.se/u-stick-universal-bladder-le.html
    Du behöver en 28′ LE för 8m, 32′ för 10/12m eller 35′ för 14m

    Sen behöver du två ventiler att klistra på. Välj vad som passar:
    http://www.kitekraft.se/kitetillbehor/u-stick-ventil-for-universal-bladder.html
    (Gissningsvis en 11m dump och en 1-vägs 9mm, men det ser du ju på din nuvarande bladder)

  • sourra

    Medlem
    4 september, 2010 vid 15:13

    Jag tror inte airtime har Octopusventiler annat än på specialorder så det är nog Wanikou som gäller. Men börja med att kolla med Fahléns om inte de har inne.

  • milkman

    Medlem
    4 september, 2010 vid 15:44
    sourra;629622 wrote:
    Jag tror inte airtime har Octopusventiler annat än på specialorder så det är nog Wanikou som gäller. Men börja med att kolla med Fahléns om inte de har inne.

    Var det octopus på 2006orna? Trodde de kom året efter. Vi har valt att inte ha octopusventiler hemma så det stämmer som johan säger.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Köpa ny bladder!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.