Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Köppte ny bräda igår!!! (OT)

  • Köppte ny bräda igår!!! (OT)

    Publicerad av enlight på 17 januari, 2006 vid 12:40

    Är så nöjd att jag bara måste skriva av mig samt testa det nya forumet för första gången!

    Lite Off Topic, men, men….

    Det blev en Burton, Jussi 159! 😀

    Lite suddiga bilder, tog dem med mobilen!

    Någon annan än jag som inte kan låta bli att bli glad när man ser den? :laugh:

    P.S. Man kan inte förhandsgranska inlägget man skapar med visning av de bifogade bilderna?

    luuddee svarade 18 år, 3 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • Knatte

    Gäst
    17 januari, 2006 vid 14:11
    Enlight wrote:
    Är så nöjd att jag bara måste skriva av mig samt testa det nya forumet för första gången!

    Lite Off Topic, men, men….

    Det blev en Burton, Jussi 159! 😀

    Lite suddiga bilder, tog dem med mobilen!

    Någon annan än jag som inte kan låta bli att bli glad när man ser den? :laugh:

    P.S. Man kan inte förhandsgranska inlägget man skapar med visning av de bifogade bilderna?

    Tror inte denna funktionen finns just nu :tongue: Men den kommer väl så småningom..

  • fantomen

    Medlem
    17 januari, 2006 vid 15:45

    Var försiktig med den bara. Burton verkar ha en klart fallande kvalitet. Själv knäckte jag en custom X förra veckan och hade två kompisar med mig som gjorde sönder bak-kappan på deras burton bindningar…

    /Micke

  • tdk

    Medlem
    17 januari, 2006 vid 17:36
    Enlight wrote:
    Någon annan än jag som inte kan låta bli att bli glad när man ser den? :laugh:

    Tja.. Jag blir inte det minsta glad av att titta på den.. Anväder man inte en sådan när det är minusgrader ute?? 🙂
    Fast det är ju alltid kul med nya leksaker..

  • enlight

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 07:43
    fantomen wrote:
    Var försiktig med den bara. Burton verkar ha en klart fallande kvalitet. Själv knäckte jag en custom X förra veckan och hade två kompisar med mig som gjorde sönder bak-kappan på deras burton bindningar…

    /Micke

    Shitt va surt! :frown:

    Hur lyckades du knäcka den?
    Vad var det för bindningar som gick sönder? Cartel?
    Detta kan ni väll reklamera, eller?

    Drulle försäkringen funkar väll annars!…förutsatt att man har en sådan…

  • ola_p

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 09:45

    Mjao… Man kan använda droplisten för bifogade filer, så kan man dessutom få dom var man vill i inlägget…
    Typ så här:
    [noparse][/noparse]

  • fantomen

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 10:29
    Enlight wrote:
    Shitt va surt! :frown:

    Hur lyckades du knäcka den?
    Vad var det för bindningar som gick sönder? Cartel?
    Detta kan ni väll reklamera, eller?

    Drulle försäkringen funkar väll annars!…förutsatt att man har en sådan…

    Jo det går nog att få ut på garantin. Tack och lov har burton rätt bra garanti. Jag vet inte vad det var för bindningar som gick åt. Men även dom var inköpta senaste året iaf. Hur jag lyckades knäcka den: jadu?:P
    Jag tror att limmet i sidväggen hade gått upp, så att snö kom in, när jag sedan tog in brädan på kvällen smälte snön och på morgonen när jag tog ut brädan igen blev det frostsprängning. Och sedan behövdes det bara ett kraftigt tåskär för att knäcka nosen…

  • jeppo_f

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 13:12

    Burton har riktigt bra garanti. Jag har brutit av två Burtonbrädor, en Frontier och en BMC, och det har inte varit några som helst problem att få ut nya. Då har jag dessutom fått ett år nyare brädor, så om man bara fortsätter knäcka brädor behöver man aldrig köpa nytt!

    /jeppo

  • ath

    Medlem
    18 januari, 2006 vid 13:27

    Håller med om Burtons grymma garanti. Fick konstigt omfattande slitage på ett par dojjor efter några veckors användning, klagade och fick nya. Men det verkar ju segt om Burtons utmärkta kvalitet under nittiotalet har försämrats.

  • johanc

    Medlem
    21 januari, 2006 vid 09:16

    Vad tar den för segel?? var sätter du fenan??

    😉

    JohanC

  • Oregistrerade

    Gäst
    22 januari, 2006 vid 18:50
    fantomen wrote:
    Var försiktig med den bara. Burton verkar ha en klart fallande kvalitet. Själv knäckte jag en custom X förra veckan och hade två kompisar med mig som gjorde sönder bak-kappan på deras burton bindningar…

    /Micke

    Var uppe i Åre nu i veckan och slog av bakkappan på mina “nya” Burton Mission-bindningar.. surt!

  • johnjrambo

    Medlem
    26 januari, 2006 vid 11:28

    ni tjötar om Burton’s som pajar hit å dit, tacka jag min WARP bräda, den har tjänat väl i den hårda snövärlden.

    Burton e ett skit märke, WARP rockar!
    Den har klarat dagar i: Branäs,Trysil,Hundfjället,Sunne,Lindvallen,Tandudalen m.m Åre..sist men inte minst Torslandas X-SNOW backs..ingen dålig meritlista!

  • luuddee

    Medlem
    26 januari, 2006 vid 13:38
    Jeppo_F wrote:
    Burton har riktigt bra garanti. Jag har brutit av två Burtonbrädor, en Frontier och en BMC, och det har inte varit några som helst problem att få ut nya. Då har jag dessutom fått ett år nyare brädor, så om man bara fortsätter knäcka brädor behöver man aldrig köpa nytt!

    /jeppo
    kanske bra med bra garanti men hur jefla bra kan brädorna vara om de går sönder så mycket..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Köppte ny bräda igår!!! (OT)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.