• Publicerad av n00bsurfer på 2 maj, 2003 vid 09:36

Hejsan, jag skulle behöva lite råd om vilken bräda jag ska köpa. Jag har windsurfat i några år nu med en gammal mistral
    från -80(en riktig prom) stabil och säker. Jag bor vid norra upplandskusten så brädan ska gå att segla i ganska lugna vindar men den den ska vara snabbare än min gamla. Jag har kollat på blocket efter begagnade och där är utbudet ganska stort men jag är helt vilsen på modellerna. Vore väldigt tacksam om någon kunde ge lite råd på vad jag ska köpa för bräda med rigg, får helst inte kosta över 4000-5000 kr.

anonym-anvandare svarade 23 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • anonym-anvandare

anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2003 vid 10:53

Studera prylarna under säljes så ser du vad som finns tillgängligt i din prisklass. Om du vill ha en Formulabräda räcker pengarna endast till en bräda. Två segel med tillhörande master samt en passande bom kostar ytterliggare minst 10.000 kr.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA