Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köra imorgon? Dalarö eller?

• Köra imorgon? Dalarö eller?

Publicerad av benke-2 på 1 november, 2009 vid 17:19

Äre nån som ska ut imorgon, kanske blir heldag på Dalarö om det funkar vid sso-vind.
    Siktar på 38-39 mellan vågorna alltså.

benke-2 svarade 16 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • marden

Medlem
    1 november, 2009 vid 18:54

har varit lite sugen att prova dalarö på so, har inget annat förslag på sso
    frågan är om man måste gå i vid badet och sen kan ligga o köra längs vassen på det grunda vattnet röda linjen(förmodligen inte).
    har kört fort vid lila linjen där det är grunt på sv
    tveksamt om jag kommer i morrn men kanske.

• nouse

Medlem
    2 november, 2009 vid 16:20

Blev det någe fart i dag benke?Verkar ju ha blåst lite iaf.

• dr-masse

Medlem
    4 november, 2009 vid 13:35

helt seriöst, Torö (norra delen av kärringviken) bjuder vid SSO-SO på något av de bästa speedvatten jag sett i Stockholm. Förvånansvärt jämn vind och väldigt platt. Svaga, små dyningar (inget chop) som letade sig in. Klar skillnad mot rak S eller SV.

• robin

Medlem
    4 november, 2009 vid 14:36
    dr Masse;586747 wrote:
    helt seriöst, Torö (norra delen av kärringviken) bjuder vid SSO-SO på något av de bästa speedvatten jag sett i Stockholm. Förvånansvärt jämn vind och väldigt platt. Svaga, små dyningar (inget chop) som letade sig in. Klar skillnad mot rak S eller SV.

Jag kan bara hålla med. Plattare vatten är svårt att hitta. Möjligen tveksamt om det fortfarande funkar på SO eller om det är SSO som gäller.

• benke-2

Medlem
    7 november, 2009 vid 08:28

Testar idag istället,hoppas det blir mer än semiplaning

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA