Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köra imorgon? Dalarö eller?

  • Köra imorgon? Dalarö eller?

    Publicerad av benke-2 på 1 november, 2009 vid 17:19

    Äre nån som ska ut imorgon, kanske blir heldag på Dalarö om det funkar vid sso-vind.
    Siktar på 38-39 mellan vågorna alltså.

    benke-2 svarade 14 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • marden

    Medlem
    1 november, 2009 vid 18:54

    har varit lite sugen att prova dalarö på so, har inget annat förslag på sso
    frågan är om man måste gå i vid badet och sen kan ligga o köra längs vassen på det grunda vattnet röda linjen(förmodligen inte).
    har kört fort vid lila linjen där det är grunt på sv
    tveksamt om jag kommer i morrn men kanske.

  • nouse

    Medlem
    2 november, 2009 vid 16:20

    Blev det någe fart i dag benke?Verkar ju ha blåst lite iaf.

  • dr-masse

    Medlem
    4 november, 2009 vid 13:35

    helt seriöst, Torö (norra delen av kärringviken) bjuder vid SSO-SO på något av de bästa speedvatten jag sett i Stockholm. Förvånansvärt jämn vind och väldigt platt. Svaga, små dyningar (inget chop) som letade sig in. Klar skillnad mot rak S eller SV.

  • robin

    Medlem
    4 november, 2009 vid 14:36
    dr Masse;586747 wrote:
    helt seriöst, Torö (norra delen av kärringviken) bjuder vid SSO-SO på något av de bästa speedvatten jag sett i Stockholm. Förvånansvärt jämn vind och väldigt platt. Svaga, små dyningar (inget chop) som letade sig in. Klar skillnad mot rak S eller SV.

    Jag kan bara hålla med. Plattare vatten är svårt att hitta. Möjligen tveksamt om det fortfarande funkar på SO eller om det är SSO som gäller.

  • benke-2

    Medlem
    7 november, 2009 vid 08:28

    Testar idag istället,hoppas det blir mer än semiplaning

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Köra imorgon? Dalarö eller?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.