Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kort från Björlanda Kile 20 september..

  • Kort från Björlanda Kile 20 september..

    Publicerad av Knatte på 21 september, 2006 vid 17:21

    Jag lägger upp samma kort som igår, fast i en egen tråd och inte inbakat ihop i en annan fristående tråd..
    Sedan måste jag säga, att min Eos 350D fungerade mycket bättre, när det inte var enormt mycket spegelblänk/vattenblänk som sist. Nu var det betydligt säkrare skärpa/autofokus från min kamera på surfarna. Nu hade jag inget polfilter denna gången. Vet inte om det kan ha inverkat positivt också :confused2:

    Har inte namnen på alla som surfar. Men de som är med på korten, vet ju detta själva:wink: Men de surfare jag vet är ju Charlotta, hennes kille Johan och SWE 227..

    Bjorlanda_20sept_2.jpg

    Bjorlanda_20sept.jpg

    Bjorlanda_20sept_4.jpg

    Bjorlanda_20sept_3.jpg

    Bjorlanda_20sept_6.jpg

    Bjorlanda_20sept_5.jpg

    Bjorlanda_20sept_7.jpg

    Bjorlanda_20sept_10.jpg

    Bjorlanda_20sept_9.jpg

    Bjorlanda_20sept_8.jpg

    Knatte svarade 17 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • robinthewater

    Medlem
    21 september, 2006 vid 17:44

    Tjusiga bilder Knatte! Robert heter jag som övade Free Willy på invägen.

  • the_novice

    Medlem
    21 september, 2006 vid 18:34

    Det här ser ju betydligt bättre ut! :cool2:
    Tror helt klart att fokusproblemen berodde på polfilret. Det såg iof inte ut som att det filtrerat särskilt bra men det betyder o andra sidan att det fanns polariserat ljus från det speglade och om sedan inte cirkulärfilret gjorde sitt jobb riktigt heller så blir det jobbigt…

  • Oregistrerad

    Gäst
    21 september, 2006 vid 21:34

    Fina bilder. Det måste berott på nyponsoppan du fick…. a046.gif

    (Edit: Lite moderator magi!)

  • charl8

    Medlem
    21 september, 2006 vid 21:37

    Hmmm försökte lägga in en rolig bild från “cheeseburger”…men det gick ju så där..lyckades bara med att oregistrera mig..:-)…skulle man inte bara kopiera adressen..?

  • Knatte

    Gäst
    22 september, 2006 vid 05:43
    Charl8 wrote:
    Hmmm försökte lägga in en rolig bild från “cheeseburger”…men det gick ju så där..lyckades bara med att oregistrera mig..:-)…skulle man inte bara kopiera adressen..?

    Klicka på bilden och välj att kopiera länken som finns under bilderna (om du har valt UBB) Sedan klistrar du in dessa här. Men kolla att du har [img]både framför och bakom adressen….

    I ditt fall ovan, ser det ut som att du missade det första[img]vid kopierandeta046.gif

    Nyponsoppan värmde gott!! a040.gif

  • niclase

    Medlem
    22 september, 2006 vid 06:53

    Kort nummer 8 är ju så grymt att det inte finns!!!

    Jag ser rubriker i GP… “xxx trött på jobb, käring och vindsurfingbräda… hoppade med dödsförakt rätt in i grund i 60 km/h…”

    Bilderna i övrigt är också mycket fina!

    //Niclas

  • Knatte

    Gäst
    22 september, 2006 vid 12:27
    niclase wrote:
    Kort nummer 8 är ju så grymt att det inte finns!!!

    Jag ser rubriker i GP… “xxx trött på jobb, käring och vindsurfingbräda… hoppade med dödsförakt rätt in i grund i 60 km/h…”

    Bilderna i övrigt är också mycket fina!

    //Niclas

    Även Anders som surfade på koret, tyckte om motivet, så han fick en okomprimerad fil som bevis på dödsföraktet 😀
    Kul att du tyckte om korten!:tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kort från Björlanda Kile 20 september..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.