Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kortfilm Sandviken Sölvesborg

  • Kortfilm Sandviken Sölvesborg

    Publicerad av emil_h på 16 november, 2010 vid 20:52

    [ame=”http://vimeo.com/16899202″]Windsurfing Sandviken Sölvesborg Sweden 2010-11-12 on Vimeo[/ame]

    emil_h svarade 13 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • rrd

    Medlem
    16 november, 2010 vid 21:13

    Visste inte att det gick att surfa i Sandviken. Jag har surfat en hel del i Hällevik, ganska långt ut, i surfingens barndom.

  • emil_h

    Medlem
    16 november, 2010 vid 21:15

    Klart det går 🙂

  • electric

    Medlem
    19 november, 2010 vid 17:43

    Trevlig film! Kul!

    Vindriktning? Sydost, eller vad?

    /Lars

  • emil_h

    Medlem
    19 november, 2010 vid 20:00

    Tackar!

    Vinden låg på SSV-SV. Ganska mycket onshore.

  • zurfman

    Medlem
    19 november, 2010 vid 20:27

    Kul film, ni är grymt bra (ur mitt perspektiv, som knappt börjat med freestyle)!

    Kör ni freestyle-wave-brädor eller freestyle (intressant, även om inte brädan är så avgörande)?

  • emil_h

    Medlem
    19 november, 2010 vid 20:47

    Jag körde med en JP TwinzerQuad 82 på filmen. En bräda som har de perfekta egenskaperna mellan föregångarna Twinzer Wave och Radical Wave (vågridningsmässigt, ej testat hopp ännu). Enda nackdelen jag kan se är när det ligger tonvis med sjögräs som i Sandviken på hösten, då fastnar lite mer än vanligt om man har 4 fenor på, annars helt underbar =) brädan spelar väldigt stor roll är min personliga åsikt!

    PS. Tack Fredric!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kortfilm Sandviken Sölvesborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.