Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kristi flygare på Haga, vad händer?
-
Kristi flygare på Haga, vad händer?
Publicerad av starboard-surfer på 8 februari, 2006 vid 16:32Tja, blir det några tävlingar i år, fest, annat kul på G?
Oregistrerade svarade 18 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Skiter valar i havet???
🙂
JohanC
Men nä, något specifikt vet jag inte.
-
Starboard surfer wrote:Tja, blir det några tävlingar i år, fest, annat kul på G?
Big Speeeeeed haga event !!?? -
Eller tja… i och med att klubben fyller 25 och klubbstugan 20 finns det ju en viss risk att något slags firande kan förekomma på playan… Har jag hört…
🙂
Johanc
-
Vi i styrelsen håller på att planera för fullt.
Det som är klart är att det kommer att bli någon variant av speedtävling med GPS.
Grillparty med ev band i tältet på lördagen m.m.
Allt kommer stå på hemsidan när det är klart.
Så det är bara att boka denna helg fest från tordag kväll till söndags morgon. -
nisseman wrote:Vi i styrelsen håller på att planera för fullt.
Det som är klart är att det kommer att bli någon variant av speedtävling med GPS.
Grillparty med ev band i tältet på lördagen m.m.
Allt kommer stå på hemsidan när det är klart.
Så det är bara att boka denna helg fest från tordag kväll till söndags morgon.Fan va jobbigt, det krockar med speedtävlingen i Askim…..inte riktigt krock kanske men nästan. Askim 25-26, HP 27-28…hmm.
-
getwet wrote:Fan va jobbigt, det krockar med speedtävlingen i Askim…..inte riktigt krock kanske men nästan. Askim 25-26, HP 27-28…hmm.
Du får tanka Chevan riktigt full med soppa, öl och speedprylar så fixar du väl det! Det finns ingen bättre helg för dessa tävlingar så det måste bara gå.
-
Oregistrerade
Gäst11 februari, 2006 vid 08:52Fan micke, du om nagon borde val ha vett att stalla in farthallaren mot haga pa kristiflygare.
Som Nissegubben sa. nan typ av speedevent och antagligen slalom kommer smallas av. Natt maste vi hitta pa i taltet med nu nar jag har bokat det. Mitt forlsag ar att minst en dunk eller kanske tva ska vara inblandade.
om vi borjar med dunk pa forsta kvallen sa kan vi anvanda dom som rundningsbojar dagen efter. Det gor lite sport av det hela.
/styret
Logga in för att svara.