Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kristi Himmelfärdshelg på Öland – några kitedemos?

  • Kristi Himmelfärdshelg på Öland – några kitedemos?

    Publicerad av supersystem på 9 februari, 2013 vid 19:24

    Det är inte ens 90 dagar kvar till Kristi Himmelfärdshelgen!

    Jag hoppas på lite vind och demodagar på Haga/Sandbergen så man kan prova lite nya kites. Det blir väl i år också?!?!
    Mina 2010 kites behöver snart bytas…

    Så vilka märken planerar ta sig dit och erbjuda demos?

    /Tomas

    kalle07 svarade 11 år sedan 8 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • andersr

    Medlem
    9 februari, 2013 vid 21:39

    Jodå det blir demo från Surfers i år igen. Om du vill testa Cabrinha 2013 innan Kristi Himmel så är det bara att höra av sig. Vi har ett gäng kites hemma redan nu.

    / Anders

  • kalle07

    Medlem
    13 februari, 2013 vid 20:02

    KITEKALLE kanske kommer oxå…
    Då kan du få testa följande
    – kites: Globe Kites, Flysurfer, North, F-One
    – brädor: North, Flyboards, Suesias (custom design), Tablas
    – selen: ION, Mystic

  • supersystem

    Medlem
    14 februari, 2013 vid 18:04

    Fint Kalle och Anders! Ser fram emot att få prova några nya fräsha kites! (RRD och North är jag primärt ute efter).

  • roggan

    Medlem
    15 februari, 2013 vid 22:13

    Kom med bandit kites kalle. dom vill jag pröva.

  • cortex

    Medlem
    18 februari, 2013 vid 07:29

    Jodå, det kommer att finnas en hög med F-One BanditSix att testa i olika storlekar. Å givetvis nya Speed4’an från Flysurfer. Ska bli skoj!

    /Kaj

  • mikepunisher

    Medlem
    24 februari, 2013 vid 16:22

    Nice Kaj. Pontus o jag vill testa ett par olika bandit 6. En 12 o 14 typ. Måste skaffa en ny iår då min octane är typ slut. Sen är jag jävligt sugen att testa en Tablas Evil Twin. Gillar vi dem så köper vi dem antagligen på Öland. 🙂

  • hagakitesurf-se

    Medlem
    24 februari, 2013 vid 17:09

    Hagakitesurf kommer troligen finnas på plats. Så ni kan testa nya Slingshot RPM 2013, den är väldigt lik 2012 i stort sätt samma fast snyggare grafik. Däremot skiljer sig bommen något och har blivit lite bättre.

    Brädor från CrazyFly kommer också kunna testas.

    /Henke
    henrik@hagakitesurf.se
    0734 12 85 56

  • supersystem

    Medlem
    24 februari, 2013 vid 19:03

    Tack Henke för en ärlig icke-pimpning: “den är väldigt lik 2012 i stort samma” :laugh:
    PS. Jo RPM ligger på min att-prova lista DS

  • dameli

    Medlem
    28 februari, 2013 vid 19:23

    Wainman kites hade varit kul att prova de är ju sjukt snygga…och har fått riktigt bra betyg.

    Nya blades är ju riktigt fula 2011 var de mycket snyggare. Tänk om north kunde börja göra snygga kites gillar 5e linan skarpt. Men deras kites ser mest ut som nått hoppsytt lego…carinbrinhan känns la mest som en gammal trogen volvo…

    Kalle kan du ha nått göttigt testa på i Falkenberg/Varberg snart?

  • kalle07

    Medlem
    29 april, 2013 vid 09:20

    Demo helg på västkusten…
    Absolut det skall vi ordna. Jag lägger en egen tråd med det. Är det ngt speciellt du vill testa redan nu så är det bara att maila. info@kitekalle.com
    Hade tänkt en demo nu på onsdag men det verkar bli klent med vind.

  • kalle07

    Medlem
    3 maj, 2013 vid 05:36

    @MikePunisher 707308 wrote:

    Nice Kaj. Pontus o jag vill testa ett par olika bandit 6. En 12 o 14 typ. Måste skaffa en ny iår då min octane är typ slut. Sen är jag jävligt sugen att testa en Tablas Evil Twin. Gillar vi dem så köper vi dem antagligen på Öland. 🙂

    TABLAS – Evil Twin 132, 136 och Fuse 143 finns med.
    Kaj tar med sig ett gäng F-one

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kristi Himmelfärdshelg på Öland – några kitedemos?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.