Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kristiflygarhelgen 2018 – Kommer du?

  • dendrite

    Medlem
    27 mars, 2018 vid 16:41

    Jag kommer, det ska bli kul! Väldigt bra vind och väder förra året. Då körde jag 100L och det var för stort – hoppas på repris i år igen 🙂

  • mrquality

    Medlem
    27 mars, 2018 vid 20:40

    För mig blir första gången på Haga. Spännande!!! Ser verkligen fram emot 🏄🏄🏄

  • sailortrash

    Medlem
    27 mars, 2018 vid 20:46

    Jo det var great förra året.. bara att hoppas på repris

  • dr-masse

    Medlem
    28 mars, 2018 vid 15:09

    Blir det läge så absolut – förra året var grymt bra!

  • billie

    Medlem
    28 mars, 2018 vid 20:18

    Hur är det med surfparkering . Kan man stå där en natt med husbil eller måste man ta in på campingen ?

  • sailortrash

    Medlem
    28 mars, 2018 vid 20:53

    Hur är det med surfparkering . Kan man stå där en natt med husbil eller måste man ta in på campingen ?</blockquote

    Har för mig det satt skyltar förra året, men folk gör ju det resten av säsongen.

  • vindsokaren

    Medlem
    30 mars, 2018 vid 06:38

    Självklart kommer man dit!

  • smurfolle

    Medlem
    8 maj, 2018 vid 09:41

    Hallå! Jag hade tänkt åka ner om det blir vind men nu ser det ut att vara lite i gränsfall, vad säger ni? Jag har ju hört om att brisen brukar blir bra men uppstår den även om det är ostliga vindar? Lör och sön ser ju ut att bli SO/O.. Fre em ser ju ut att kunna funka men prognosen ändras varje dag..

  • badjanne

    Medlem
    8 maj, 2018 vid 09:52

    Hör kommer en film om ÖWC som visar lite vad som händer under helgen “Jesus flying home” plus lite annat om vår fina klubb. Filmen med subtitle för er som inte förstår min SKÅNSKA
    https://vimeo.com/240156473

    • Detta svar ändrades 5 år, 11 månader sedan av  badjanne.
  • sailortrash

    Medlem
    8 maj, 2018 vid 10:21

    Det e kul att åka dit oavsett progg denna helg. Man kan alltid träna lite lättvindsfreestyle, och n kan man köra lite skateboard oxå.

    Sen har ju Öland en östsida oclså…

  • gustav1980

    Medlem
    8 maj, 2018 vid 15:21

    Det e kul att åka dit oavsett progg denna helg. Man kan alltid träna lite lättvindsfreestyle, och n kan man köra lite skateboard oxå.

    Sen har ju Öland en östsida oclså…

    Jag kommer att lämna hårdvindsprylarna hemma, ett säkert drag för att prognosen ska slå om 😉

  • sailortrash

    Medlem
    9 maj, 2018 vid 07:18

    Det e kul att åka dit oavsett progg denna helg. Man kan alltid träna lite lättvindsfreestyle, och n kan man köra lite skateboard oxå.

    Sen har ju Öland en östsida oclså…

    Jag kommer att lämna hårdvindsprylarna hemma, ett säkert drag för att prognosen ska slå om 😉

    Ja då får vi tacka dig bär brisen ligger mellan 9-11 😎

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kristiflygarhelgen 2018 – Kommer du?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.