Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig Nisse!

  • lelleee

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 11:32

    jag vill ha en beskrivning på vad som hände. Nisse sa att han inte fick bada på 3 dagar så han är väll tillbaka på wcpe imorn 🙂

  • pepa

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 11:46

    Jag vill också ha en beskrivning!

  • dadil

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 12:35

    Vafan har Nisse gjort nu? Själv sitter jag på uppvak och väntar på dom efter fingeropetation…

  • pepa

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 12:51

    Vad har du nu gjort?

  • dadil

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 13:08

    Jag lindade in ett finger i linan på ccp. Då gick det av. Sen har läkarna brutit av det två ggr till för att skulle bli rakt, och nu tillslut öppnat och skruvat…. Klåpare.

    Men vad har Nisse gjort? Fan alla vekar gå sönder nu…

  • pepa

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 13:23

    Blä det låter inget kul alls. Hoppas det läker bra för dig! Hörde bara att Nisse fått sy i benet efter en dust med kickern i WCPE. Om det värsta är att han inte får bada på tre dar verkar det inte så farligt.

  • wakenils

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 13:28

    nä det är ingen fara, var lite överpeppad bara… kör i helgen igen

  • pepa

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 14:04

    Vadå blev det inga stygn? Är ryktet ute o cyklar? Verkar bli kite i slutet av veckan annars!

  • wakenils

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 14:17

    jaså ryktet går, såhär var det… var på wcpe i lördags för en heldag

    var inne på mitt 5e set för dagen efter en längre paus, några nya polare hade dykt upp så det var bra pepp… drog på direkt i ett rasande tempo med dubbla hittar, pop eller slider o sen kickarna, allt satt, b2b, r2b stora r2r, press snurrar på slidern, method scarecrow, hs fs3 stale2wrap, nose 3, indy bs1, frontflip, hoochie mm sen blev det nog lite för mycket o efter att ha ollat upp på slidern och pressat runt en trea på den hoppade jag av och tog sikte för monsterladd mot kickern, nådde inte riktigt dit o när jag skulle väja åkte jag upp lite grann, flög framåt o när jag trodde jag passerat smärtfritt slog jag i smalbenet i kanten

    blev ett jack in till benet så jag tog en sista hit på slidern innan det blev akuten, 3h o 3 stygn senare fick jag råd om att inte bada på 3 dagar men de är ju strax avverkade… så till helgen tänkte jag köra igen, om det blir wcpe eller falkenberg får väl prognosen säga

    borde väl vara lugnt att köra trots några stygn?

    nackdelen med wcpe är ju att man kör så intensivt att man blir helt snurrig i huvet, då tar man lite dåliga beslut…

    mer tid för jobb, rehab och vila nu…

  • hengo

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 15:34

    haha grymt köttat!

    Äää bara å köra tror jag, ärr är ju snyggt!!

  • above_the_law

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 17:28

    Låter bra trotts allt då Nils!
    Ett tips är att smeta på någon vattenfri och riktigt feeeet kräm ovanpå stygnen, så det inte riskerar tränga in bajs-vatten;-).
    Hoppas vi ses i Falkenberg eller Malmoe!
    Krya på dig…

  • bennylundin

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 18:45

    fan nisse du e hård som stål.. pöpp!

  • wakenils

    Medlem
    17 augusti, 2010 vid 18:51

    då skulle jag ju inte gå sönder hela tiden vafan….

    gjorde likadant förra året fast då slängde jag på ett litet bandage o fortsatte åka varje dag i en vecka, det blev ett ganska fett ärr… lagom snyggt

  • neven

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 09:06

    Nisse är hård som stål! 🙂

    Jag kan vara sugen på lite WCPE i helgen om det inte blir nåt falkenberg eller Malmoe

  • bennylundin

    Medlem
    18 augusti, 2010 vid 10:38

    fett ärr= $ från förskringsbolag = nya surfprylar 🙂

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig Nisse!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.