Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig sourra

  • blackadder

    Medlem
    6 juni, 2009 vid 15:04
    rusiak;551543 wrote:
    Ja det här är inte ok snurra, vill ha dig hel och fin och och och…

    Vill du inte ha ett par pimpade styltor så har jag ett par un-pimped i garderoben. Lite mer diskreta, lite mer du.

    //MF

    Jag har också ett par. Bruna. Sjukt snygga. Det är roligt det där med kryckor. Numera får man inte låna styltor av landstinget, utan man måste köpa dom. 60 kr så får du ett par fina kryckor. Broddar för dom här glatta vinterdagarna är tillval. Undrar om dom har några med inbyggd mp3-spelare…

  • neven

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 15:13

    Uppdatering från krymplingen. Tydligen så vägrar Ving låta honom flyga hem med dom eftersom de tycker att det finns en ökad risk för blodpropp. Så nu måste han ordna hemresa på något annat sätt… Enligt sms från Sourra “När man inte trodde att det kunde bli sugigare så blev det just det…”

    Sjukt meckigt!

  • nundy

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 15:26

    Är han gipsad eller? Det är ju bara bullshit att han inte kan åka… ahh!! Det är ju bara några timmars resa.. de vet ju inte vad de snackar om. Reseledare alltså..

  • johanw

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 15:35

    vafan!! hoppas han stämmer skiten ur dom sen

  • neven

    Medlem
    7 juni, 2009 vid 15:35
    nundy;551712 wrote:
    Är han gipsad eller? Det är ju bara bullshit att han inte kan åka… ahh!! Det är ju bara några timmars resa.. de vet ju inte vad de snackar om. Reseledare alltså..

    Han e inte gipsad men har en Forrest Gump-ställning som är låst så att han inte kan böja på knät.

    Jag tycker inte heller att det borde vara nåt problem. Jag flög en vecka efter operation utan nåt blodförtunnande och ingen sa nåt om det.

  • kvabbso

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 06:33

    FY FAAAN..de suger. Som om det inte räcker att ham blivit krympling.

  • smaskens

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 06:54
    Neven;551709 wrote:
    Uppdatering från krymplingen. Tydligen så vägrar Ving låta honom flyga hem med dom eftersom de tycker att det finns en ökad risk för blodpropp. Så nu måste han ordna hemresa på något annat sätt… Enligt sms från Sourra “När man inte trodde att det kunde bli sugigare så blev det just det…”

    Sjukt meckigt!

    Shit, Ving tar inga risker. Låter helt knas om han måste åka ambulansflyg. Det trodde jag dom bara gjorde med sängliggande patienter.

    Det gäller att kolla upp sin reseförsäkring. Eu-kort mm täcker vård men inte hemtransport.

  • neven

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 07:18

    Det blev inte sjuktransport utan en helt vanligt reguljärflyg istället, bara att han typ fick 2 platser eller nåt. Fattar fortfarande inte varför VING inte ville flyga honom. Nu får han resa i typ 12 timmar istället för 5… men han kommer hem ikväll iaf!

    EU-kort är ju bra men frågan är ju vad som gäller utanför EU? Jag tror att det kan vara olika för olika länder, men det kan vara vettigt att kolla upp med sin försäkring iaf. Jga vet inte hur han har löst det och vad han har fått betala för, så det få r vi nog höra nu snart.

  • jonaish

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 10:37

    Hur kan de ta dubbelt så lång tid?

  • neven

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 10:47

    Det kan ta mer än dubbelt om man flyger Hughada-Kairo-Wien-Göteborg med 5,5 timmars mellanlandning i Kairo…

  • jonaish

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 11:14

    ajjj aj!

  • trumpeten

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 11:35

    Taskigt läge, det här suger fett. Krya på dig Sourra, hoppas det är så smärtfritt som möjligt

  • yann

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 13:25

    Vingresor uttalar sig:
    http://twitter.com/vingresor/status/2075576417

  • haze

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 13:47

    uttömande svar!

  • neven

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 13:51

    mmm verkligen uttömmande… Han får väl ta tag i det så småningom när han kommer hem. Känns som att det är prio ett att få ordning på benet först, sen klaga på flygbolag.

    Jag skall hämta honom på flygpl ikväll och sen skall vi till ortopeden i Mölndal så får vi se.

Sida 3 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig sourra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.