Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig sourra

  • sourra

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:15

    Det var SAS (som flög för Ving) som inte kunde ge mig en sådan plats som IF’s läkare krävde att jag skulle ha. Jag låter ingen skugga ska falla över någon utan tycker att det funkat mycket bra med tanke på att jag varit i en håla i ett semi-u-land. 16h tog resan hem och nu är jag nyligen hemkommen från Ortopeden som bad mig återkomma imorgon när akutvågen lagt sig. Första utlåtandet efter att de sett röntgen- och ct-plåtar är att det ska opereras. Vi får se.

  • sourra

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:16

    Och hur kunde jag missa – tack som fanken för omtanken pojkar och flickor!

  • jonaish

    Medlem
    8 juni, 2009 vid 22:19

    Skönt att ha dig hemma kompis!

  • sourra

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 00:17

    Här är lite bilder som jag ryckt ut ur kameran som hastigast. Notera att Lina filat flitigt på sin bakåtsnurra.

  • kvabbso

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 05:39

    Fan va surt, men gött att ha dig hemma i Svedala igen.

  • kasimir

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 06:31

    Krya på dig. Verkar ändå som det gick ganska smidigt. I detta fall är nog Frankrike mer u-land än Egypten kan jag säga av egen erfarenhet.

  • hengo

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:04

    nice bilder, men fan så tråkigt! du får komma på grejor att göra under rehaben, hör av dig om du behöver tips på avdampande aktiviteter 🙂

  • neven

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:25

    Fasen, nu kommer han hinna bli grym på NHL2009 på Xboxen!

  • nundy

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:29

    Det var ett fint knäskydd som du fått dig i alla fall! Vad exakt var det som pajade i knät?

  • neven

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 08:39

    Än så länge så ser det ut som att det kanske “bara” är en fraktur i tibia. På röntgenbilden ser det ut som en ganska ordentlig spricka som börjar i knäleden och sedan går ner och tvärs över tibia, kanske 10cm lång. Sen får man se om korsbandet eller menisker och sånt har fått sig en törn.

  • jonaish

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:01

    Dr Neven! Ge nu sourra läkarsprit, så ska vi nog se att han är på fötterna igen om några dagar!

    EDIT: Vilken fin bild du har målat 😉

  • sourra

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:03

    Sverige framstår också som ett uland i jämförelse. Till och med posten har snabbare genomströmning på sina paket än akuten i Mölndal har. Av de tre timmar jag spenderat här so far har jag spenderat 10 min på röntgen, 2 min på samtal med läkare och 168 minuter med att ligga och glo i taket. På samma tid hann Egyptierna utföra röntgen, CT, diagnos och förse mig med medicin och utrustning. I den tiden har jag räknat in de 30 minuter det tog för apotekaren att ta sig till jobbet efter att man ringt och väckt honom.

  • kasimir

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:08

    Helt sinnses! När jag var skadad kollade jag på den här ca 5 gånger om dagen. Man blir ganska glad, svängig låt http://www.wherethehellismatt.com, Kolla på den från 2006 ligger til höger på förstasidan.

  • tobas

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:18

    Krya på di hälsning från KalkstensHawaii / Tobas

  • nundy

    Medlem
    9 juni, 2009 vid 09:18

    Hehe… effektivitet!

    Låter som om det behövs ett par skruvar.. mer metall åt folket!! Korsbanden är säkert intakta och fina 🙂

Sida 4 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Krya på dig sourra

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.