Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Kungsbacka is-surfing 20130302?

  • Kungsbacka is-surfing 20130302?

    Publicerad av kinetic på 1 mars, 2013 vid 15:18

    Funderar (som vanligt) på att ge mig iväg, efter bra is denna gång. Kommer det finnas fler som kör is-surfing i TT imorgon? Kommer isf ta med mig två brädor så den som vill får låna, man behöver dock ta med sig egen rigg… Vore kul om det dyker upp lite folk?

    mcrill svarade 11 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • marden

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 15:53

    Typ enda blankisen i hela Europa , se upp så ni inte krockar 🙂

  • mcrill

    Medlem
    1 mars, 2013 vid 22:02

    Brukar alltid vara mycket folk i TT under helgerna. Dock mest skridskor och isjakter, men några is-surfare ska vi nog bli. Själv kommer jag under förmiddagen, som stålt ny ägare av en Mårdboard. Verkar bli en fin dag i TT i morgon.

  • radius

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 00:28

    Hemkommen från ett par magiska dagar på Kungsbackafjorden. Kan rekommendera vandrarhemmet i Åsa, grymt boende och suverän frukost för 370 pix. Finns både Pizza och Thai inom gångavstånd (1,5 km).

  • marden

    Medlem
    2 mars, 2013 vid 16:16

    @McRill 707551 wrote:

    Brukar alltid vara mycket folk i TT under helgerna. Dock mest skridskor och isjakter, men några is-surfare ska vi nog bli. Själv kommer jag under förmiddagen, som stålt ny ägare av en Mårdboard. Verkar bli en fin dag i TT i morgon.

    bara fram med det nu ! vad var det man missa idag ?

  • marden

    Medlem
    5 mars, 2013 vid 12:05

    vart tog du vägen i helgen kinetic ? fanns ju vind både där o här för piratebräda uppe på snön
    fanns ingen acktion på kameran men testa ett program och såna här ytor fanns det nere på TT iaf
    https://vimeo.com/61082725#

  • mcrill

    Medlem
    5 mars, 2013 vid 21:58

    @Mården 707574 wrote:

    bara fram med det nu ! vad var det man missa idag ?

    Blev tyvärr inte så mycket folk på isen i lördags, kanske pga att solen höll sig borta. Bra för isen dock. Under förmiddagen blev det fin segling med successivt ökande vind. På eftermiddagen ökade vinden ytterligare med kast på bort åt 19 s/m, som prognosen förutspått (lite väl tufft för mig). Var det kinetic som dök upp med piratbrädan? Skulle vara kul att höra hur fort det gick.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Is & Snösurf Kungsbacka is-surfing 20130302?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.