• Kurs GBG???

    Publicerad av chris412 på 22 maj, 2006 vid 22:52

    Yo!!!
    Vill å skall börja kita men vill gå en kurs innan… Men ja vill gå den nu/snart i veckan typ… Har ju anmält mig på ett ställe här i gbg men de händer ju inget!! De va tre veckor sedan och nu så har ja missat alla goa dagar som jag istället skulle kitat på…. Lite små sne!!! E de någon som vet var man kan gå en kurs snart nära Göteborg??

    mozzy svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • walle

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 06:13
    Chris412 wrote:
    Yo!!!
    Vill å skall börja kita men vill gå en kurs innan… Men ja vill gå den nu/snart i veckan typ… Har ju anmält mig på ett ställe här i gbg men de händer ju inget!! De va tre veckor sedan och nu så har ja missat alla goa dagar som jag istället skulle kitat på…. Lite små sne!!! E de någon som vet var man kan gå en kurs snart nära Göteborg??

    Kan du inte ta dig till Varberg?

    Det e ju flera olika skolor där… men sedan är det så att det inte alltid e lämpliga vindar för nybörjare/kurser, måste va från rätt håll och lagom.

    Får du inte plats på någon av dom skolorna inom de närmsta veckorna så kan jag ordna en kurs runt Varberg om någon vecka, ska över och jobba 3veckor på Ringhals…, så jag kan köra någon kurs där borta med!

  • yann

    Medlem
    23 maj, 2006 vid 10:18
  • mozzy

    Medlem
    31 maj, 2006 vid 14:39
    Yann wrote:
    Har du kollat med Fahlén?
    http://www.fahlensurf.se/v2/articles/kurser.shtml

    Japp, vi (Fahlensurf) kör kurser även runt Gbg.
    Askim, Åsa, Stenungsund etc etc. Beror lite på vindriktningen osv.
    Slå en signal för mer info om kurser runt Gbg.

    Shoppen i Varberg 0340-83750
    Jonas 0708-296955
    Niclas 0735-101179

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.