Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvalitet på ProLimit-prylar

  • adde

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 04:53

    Längarna är samma som Gun, Local spirit, Cutre, Tekknosport, B3 etc… Gissar att även fötterna kommer från samma fabrik.

    Inget märkvärdigt alltså.

    /adde

  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 06:09

    Men tilläggas bör är att de är helt ok.

  • matsb

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 08:19

    Mors oskar,
    Vilken dag vi hade igår…. grin.gif
    Du kollar inte F-längare efter att min “joint” rök…igår!!
    Mastfoten fördelar trycket riktigt bra, så jävla bra att den får slås bort med m-längar delen(låter värre än va det är…eller är man klen kanske…)
    Kollade streamline´s som gick att plocka bort med “min” muskelkraft (den som jag låna igår av Pierro…. smile.gif
    Frågan är om den fördelar kraften lika väl som Pro versionén jag tvivlar (betydligt större och hårdare platta på pro ) men kass gummi blandning ( hur länge brukar jointen klara sig…borde ju var mer än ett år eller…..rök nog pga av en hoppgipp..2meter => 20 cm)
    stream_fot.jpg

    hade
    mats

  • basse

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 08:53

    Jag har haft lite problem med jointer den senaste tiden. Bytte ut två stycken i höstas varav den ena redan gått av igen och nu är det en spricka i en annan jag köpte efter det. Skall det vara så verkligen. Den jag hade innan höll ju flera år….

  • matsb

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 09:03

    Mors Basse,

    What…låter riktigt kasst… confused.gif
    Räddningen är verkligen tamparna som nere i botten som gör att man kan ta sig hem grin.gif
    Streamline …??? är dom så bra? ( gummit) Funkar gummit deras till Pro-L …. tongue.gif
    Citat surfers Paradise webb sida:

    Svar till:


    Originalet med dom bästa detaljerna och en joint som har en hemlig gummiblandning. Starkare joint finns inte på marknaden. Finns som Pin och Quick Release.

    [/ QUOTE ]

    hemlig låter som cola…. smirk.gif

    mats

  • adde

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 09:03

    Jag fattar ingenting av ditt inlägg… kanske borde ta det lungt med jointen i fortsättningen laugh.gif

    /adde

  • matsb

    Medlem
    15 juni, 2004 vid 09:17

    mors adde

    förstod att du inte unde hålla dig….nästan öppet mål….hehe

    mats

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvalitet på ProLimit-prylar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.