Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kvälls session i östergötland!
-
Kvälls session i östergötland!
Publicerad av ollefax på 13 februari, 2006 vid 21:49Vad sägs om lite kvälls sessions på schlätta?
Om vi är några med extraljus på bilarna så kan vi nog tusan lysa upp ett hyffsat område. Ett gyllene tillfälle att få surfa för er arbetsmyror.
Så vad tror ni?
Ni som inte har extraljus kan ju köpa ett par och montera på en planka. Kostar drygt hundringen stycket på biltema.
mrmille svarade 18 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Eh, lysande, Olle…
Har inte Harry´s ett sånt här sökarljus från andra världskriget vi kunde få låna? Alltså ett sånt som luftvärnet använde… 🙂
-
Rille wrote:Eh, lysande, Olle…
Har inte Harry´s ett sånt här sökarljus från andra världskriget vi kunde få låna? Alltså ett sånt som luftvärnet använde… 🙂
Jo det har dom, det lyser nog på rätt bra. om vi köper in 4 såna och sätter upp på lite pålar så borde det funka fint.
Imorgon e.m kan nog jag vara på nåt schysst fält kanske?
-
Biorno wrote:Jo det har dom, det lyser nog på rätt bra. om vi köper in 4 såna och sätter upp på lite pålar så borde det funka fint.
Imorgon e.m kan nog jag vara på nåt schysst fält kanske?
Jag antar att de drivs av el, någon som har en bil med extra stor generator 🙂
Eller är det fotogen kanske? jag vet att man hade lampor för att stöja ål som drevs av fotogen eller något, och de lyste upp bra mycket mer än de 12v extraljus vi har nu.
-
Var var du Olle? Vi gjorde ju som du sa, ställde upp några bilar med helljus osså körde vi hela kvällen. Perfa, du är faktiskt ett geni. Det var kanonbra drag hela tiden…Du skulle vatt me….. 😉
-
@Rille]Var var du Olle? Vi gjorde ju som du sa, ställde upp några bilar med helljus osså körde vi hela kvällen. Perfa, du är faktiskt ett geni. Det var kanonbra drag hela tiden…Du skulle vatt me….. )[/QUOTE wrote:
Nej nu jävlas du! när då?! idag???
Har du bara tre extralysen? 🙂
-
Näförfan, vi körde till typ kl halv nio idag…..skitbra hela tiden vettu.
-
jafyfan
funkar riktigt bra
klockrent ljus runt hundra meter ut på sjön, sen avtog det gradvis. Lite fler bilar och man kan täcka upp ett redigt områdeKlart värt!
Logga in för att svara.