Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvarglömd dräkt i klagshamn…

  • Kvarglömd dräkt i klagshamn…

    Publicerad av racso på 19 september, 2003 vid 20:13

    Någon glömde sin gul-dräkt i klagshamn idag, fredag. Eller det va då jag hittade den iallafall.

    Morsning/Oscar

    racso svarade 20 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • skywalker

    Medlem
    19 september, 2003 vid 20:14

    Har inte riktigt med detta att göra, men hur gick det med ditt framåt-försök Occy ???? cool.gif

  • racso

    Medlem
    19 september, 2003 vid 20:34

    Haha, ja, du vet hur det är. Jag körde…och, nu jäklar…eller, nä. Det blev inget. Men jag är nu ganska nära på mina vulcans, så jag tränar på dom sålänge, gör liksom inte lika ont…;)

    Men, jag tycker det känns som att när man väl kommit över rädslan att hoppa runt baklänges för vulcanon, så är det precis som om man inser lite att det inte är så farligt som man tror att prova. Kanske.

    MEn jag fick ett riktigt bra tips häromdan. När man hoppar upp, så ska man tänka på att trycka upp “masthanden” mot skyn och skota in. På så sätt får man mer känslan av en rotation “över” vattenytan istället för rakt ner MOT vattenytan.

    JA, det låter kanske knepigt, men, jag tror det kan hjälpa lite. Har inte hunnit testa än, ingen vind…

    Jag vet inte hur långt du kommit, men ett tips är verkligen att testa lite olika “mindre” farliga saker, för man blir mer och mer våglig för varje grej man provar.

    MAn inser liksom att vattnet ÄR ganska mjukt…

    Hur går det själv?

  • oskie

    Medlem
    20 september, 2003 vid 07:16

    Imorgon får du kanske tillfälle – prognoserna har ändrats IGEN! Enligt windguru och fomfrv ska det blåsa bra på söndag…

  • skywalker

    Medlem
    20 september, 2003 vid 16:06

    Jag har tyvärr inte kommit någon vart. Funderat och laddat på det länge, men när man väl kommer till kritan…. crazy.gif

    Ligger något i det du säger, men oavsett vilket så tror jag det känns jobbigt att bara slänga sig framåt första gången…även om man klarar en vulcan. smile.gif

  • racso

    Medlem
    20 september, 2003 vid 16:38

    Sannerligen jobbigt. Man får väl fortsätta drömma….

    Aloha/Oscar

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Kvarglömd dräkt i klagshamn…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.