• jayp

    Medlem
    11 november, 2006 vid 13:06

    http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Windchill_chart.GIF

    tjaa..det blir ju satans kallt om det redan är kallt, samt blåser lite 😉

  • calle_kuling

    Medlem
    11 november, 2006 vid 15:00

    Skulle vilja ha bevis för att det verkligen inte är FÖR kallt att surfa som det är denna årstid i Umeå.

    Anders å Tor var ute i snöstormen idag. Det rapporterades överriggad 4,2 segling och jag var tvungen att fråga, för att få reda på om det var kallt.
    Jag fick däremot stanna hemma. Har ingen egen bil så jag får alltid fråga min flickvän om lov när jag ska surfa, idag blev det NEJ. *suck*

  • johan_m

    Medlem
    11 november, 2006 vid 15:18

    Jasså det var folk som var ute idag?
    Det måste ha varit svinkallt, dessutom trodde jag att isen låg i lillis me tanke på att den ligger på älven.

    Men dom skall ha all respekt för att ge sig ut i detta väder, själv så funderade jag inte ens på att ge mig ut.

  • smjole

    Medlem
    11 november, 2006 vid 16:21

    Idag var det riktig hårt ute. Men inte kallt!!!
    Jag och Tor körde på en stund och det var riktigt skoj. Enda var att jag skulle haft typ 3.7. Oj vad det var öppna dörrar idag på seglingen.:laugh:

    Tror då att det var sista svängen för mig 2006. Var lite lustigt att surfa idag, när man nu har kört pistmaskin en vecka i Åre och sen får åka hem och surfa i Umeå.

  • jakob_s

    Medlem
    11 november, 2006 vid 18:04

    jaha..det är till att “sko’sä” på vinden..

    Hur var det då ?

    Hadde själv för plan att köra idag men hadde jobbat natt och var så jävla spak när jag vaknade..
    telefon nonchningen berodde på att telefonen låg i bilen..(sov till 17:06 och började jobba nu igen 1800)

  • jakob_s

    Medlem
    11 november, 2006 vid 18:10

    Visst vi kör igen på måndag och eller tisdag ?
    När åker du tebax till Åre, Anders ?

  • argulander

    Medlem
    11 november, 2006 vid 18:15

    En absolut gräns måste väl ändå vara minusgrader i luften. Kan väl inte vara så kul med en ishinna på bommen eller på brädan? Klas

  • mangans

    Medlem
    12 november, 2006 vid 18:46

    Is på vattnet är väl gränsen…!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.