Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

  • gammelsurfen_

    Medlem
    3 september, 2007 vid 18:28

    och föresten. jag tror jag är kär, tack för denna upplevelsen, kommer ses igen, imorn…och i övermorn..OCH…. ni fattar.

  • steffo

    Medlem
    3 september, 2007 vid 19:16

    Jag får inget ljud. Har provat att bränna både med Nero och Imgburn men ingen skillnad.
    Någon som har samma problem?

  • drx

    Medlem
    3 september, 2007 vid 19:20

    Det funkar ju annars att bara öppna den direkt med VLC-player, där funkar ljudet fint för mig iaf. /Alf

  • jocla

    Medlem
    3 september, 2007 vid 19:23

    Ljudet funkade fint för mig.

    Grym rulle!

  • mbkpeter

    Medlem
    3 september, 2007 vid 20:12

    Ljudet bör funka Steffo. Kan inte komma på vad det beror på. ..

    Tack för alla kommentarer. Hoppas Jericoacoara lockar. Försökte hitta känslan av att vara där. Alltså att få ta del av Brawzihnos och Paskowskis vardag 😉

    En liten fråga. Någon som haft problem med nedladdning i form av att det stängs av. Testade lite olika nedladdningar under dagen och nu ikväll har Bittorrent krånglat med att ta ner filen (men nu verkar det funka då jag tog ned hastigheten till 30 Kb/s). Annars var det ganska coolt när man var upp kring 3,9 mb/s ett tag kring lunch. Me like.

    Dudes. Filmen är redigerad och exporterad för att ses på TV/DVD. Låt bli i hörlurarna och VLC. Bränn ut istället och spana TV. Det är där man skall kolla film.

  • svenne

    Medlem
    3 september, 2007 vid 20:40

    Du är poppis just nu, flera torrents från Holland, Frankrike, Tjeckien, Storbrittanien och givetvis en drös Svärjet-tankare. 🙂

  • danneman

    Medlem
    3 september, 2007 vid 20:40

    Peter den så feeeeeeeeeeeet Baà! nu har jag 2 ;). Jag har tappat bort ditt telenr!

  • bladh

    Medlem
    3 september, 2007 vid 21:54

    Det här var ju helt sjukt snyggt! Tack! 🙂

    Blir taggad till att planera vinterns surfresa nu!

  • tim-eriksson

    Medlem
    3 september, 2007 vid 21:59

    Jag vill inte plugga längre..

  • mbkpeter

    Medlem
    4 september, 2007 vid 06:18

    @Koa 411200 wrote:

    Riktigt snyggt jobbat Peter!
    Kul att se så mycket hur stället ser ut; natur, miljöer och bra action.
    Snygg kvalité och skön film.

    Aloooha

    Calle Nyberg
    😉

    Tack Calle! Jag försökte bygga upp en total känsla som inte bara visade action. Kul om det funkade.

  • enlight

    Medlem
    4 september, 2007 vid 06:24

    @Steffo 411315 wrote:

    Jag får inget ljud. Har provat att bränna både med Nero och Imgburn men ingen skillnad.
    Någon som har samma problem?

    Får du inte till det så prova att ta bort filmen helt och tanka om den.
    Har för mig att jag fått något liknande en ggn. för en annan film och var tvungen att tanka om den.

  • kinghippo

    Medlem
    4 september, 2007 vid 07:20

    Jag såg dom första 20 minuterna igår.
    Snyggt filmat, bra musik och suveräna seglare.
    Och dessutom gratis, bättre än så blir det inte 😀

  • steffo

    Medlem
    4 september, 2007 vid 07:31
    mbkpeter;411344 wrote:
    Ljudet bör funka Steffo. Kan inte komma på vad det beror på. ..

    Tack för alla kommentarer. Hoppas Jericoacoara lockar. Försökte hitta känslan av att vara där. Alltså att få ta del av Brawzihnos och Paskowskis vardag 😉

    En liten fråga. Någon som haft problem med nedladdning i form av att det stängs av. Testade lite olika nedladdningar under dagen och nu ikväll har Bittorrent krånglat med att ta ner filen (men nu verkar det funka då jag tog ned hastigheten till 30 Kb/s). Annars var det ganska coolt när man var upp kring 3,9 mb/s ett tag kring lunch. Me like.

    Dudes. Filmen är redigerad och exporterad för att ses på TV/DVD. Låt bli i hörlurarna och VLC. Bränn ut istället och spana TV. Det är där man skall kolla film.

    Det fungerar på datorn men inte på DVD spelaren. Klart skumt.

  • skywalker

    Medlem
    4 september, 2007 vid 07:36

    Mycket bra film.
    Bra blandning av action och intervjuer.
    Tack Peter !

  • fng

    Medlem
    4 september, 2007 vid 07:43

    Ursäkta en dum fråga från en dataidiot; ska man bara bränna ner iso-filen till en dvd rakt av eller måste den förberedas på något sätt??

Sida 3 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.