Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

  • jox

    Medlem
    13 september, 2007 vid 18:52

    Helt underbar film Peter!
    Har säkert sett den tio gånger nu. Riktigt bra musik och skön känsla. Vart kan man få tag på introlåten? Har tänkt många gånger på att “These walls don’t lie” skulle passa jävligt bra till lite grym freestyle. Den är ju med i Free radicals 6 serious också som jag verkligen kan rekomendera nu när det börjar bli lite kyligare. Kul med lite Fibes, oh, fibes också!

    Keep up the good work!

    /Jocke

  • mbkpeter

    Medlem
    13 september, 2007 vid 20:27

    Intro låten:
    http://www.animasolamusic.com
    myspace.com/animasolamusic
    “In action I decay”

  • stinger

    Medlem
    24 november, 2007 vid 11:52

    Kanonfilm och dessutom gratis. Jag fick ståpäls direkt av första movet och var tvungen att se det så där en 10 ggr.

    Är inte delayed forward det coolaste läckraste som finns!!!?

  • mbkpeter

    Medlem
    24 november, 2007 vid 21:38

    Committed på utomhus biografen i Jericoacoara på Tisdag! Alla svenskar får öl gratis öl.

    Pakke. du är skylldig mig 19 Reias föresten… 😉

  • danneman

    Medlem
    24 november, 2007 vid 23:00

    fan va gött det ska bli med öl! 🙂

    Lycka till peter!

  • cambo

    Medlem
    25 november, 2007 vid 18:10

    Är det något fel på torrenten nu? Får bara upp ett felmeddelande nästan direkt när nedladdningen har startat där det står: “Error det går inte att hitta sökvägen” Innan meddelande kommer upp hittar den ett antal att ladda ner ifrån och man ser att den börjar ladda ner i någon sekund innan meddelandet kommer

    Fixat nu

  • mbkpeter

    Medlem
    26 november, 2007 vid 12:56

    @Cambo 430626 wrote:

    Är det något fel på torrenten nu? Får bara upp ett felmeddelande nästan direkt när nedladdningen har startat där det står: “Error det går inte att hitta sökvägen” Innan meddelande kommer upp hittar den ett antal att ladda ner ifrån och man ser att den börjar ladda ner i någon sekund innan meddelandet kommer

    Fixat nu

    Någon som tankat nyligen. Speed?

  • stinger

    Medlem
    26 november, 2007 vid 15:01

    Jag tankade hem den i fredags, tog väl så där 1.5h med halvslött ADSL från Felia.

    Snacka om att det är kul att se grabbar som har sån järnkoll på segelsnurrandets ädla konst. Tack för en kanonfilm!!!!

  • pakke

    Medlem
    27 november, 2007 vid 17:44

    @mbkpeter 430454 wrote:

    Committed på utomhus biografen i Jericoacoara på Tisdag! Alla svenskar får öl gratis öl.

    Pakke. du är skylldig mig 19 Reias föresten… 😉

    Ouch! sant darling!! shysst att alla får gratis öl nu… här e de svin kallt men kolla din mail lite bilder från en efterfest med personalen i nattklubben 🙂
    för resten va de inte 20?

Sida 8 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.