Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

  • larry

    Medlem
    4 september, 2007 vid 18:14

    Tack Peter!
    Superbra film. 5 fenor av fem.
    //Larry

  • sioman

    Medlem
    4 september, 2007 vid 18:33

    @Tim.Eriksson 411407 wrote:

    Jag vill inte plugga längre..

    Haha :D:D

  • calle

    Medlem
    4 september, 2007 vid 20:51

    Kanon rulle!
    Man blir grymt sugen på att resa bort (den där lördagsfesten får mig att vilja va 22 igen 😉 ).
    / Calle
    PS En sur typ har trista synpunkter på Boards forum, skit i honom!

  • woodleaflay

    Medlem
    5 september, 2007 vid 06:32

    Datanoob frågar:
    Jag har laddat ner iso-filen men när jag skall bränna den så säger brännarprogrammen till att det är fel på hårdvaran. Duger inte “vanliga” DVD-RW skivor eller är det fel på min brännare som inte klarar detta? Någon som har några smarta tips?

  • jester

    Medlem
    5 september, 2007 vid 06:36

    Jösses… Ha redan fått en ration på denna torrent på över 18…

    Såg filmen igår oxå, och den var sevärd! (trots att där bara var en massa segelsnurr… ;))

  • hanko

    Medlem
    5 september, 2007 vid 06:54

    Som 0.25-surfare…så får jag nog kontakta mina kompisar…som sitter inne med 10mbs-waves…! men trailern var ju fullständigt grym….! känns inte alls konstigt att vintern snart är här….blääää! Canon Peter

  • mbkpeter

    Medlem
    5 september, 2007 vid 07:48

    Nu finns trailern i full kvalitet på Continentseven. (jag kan inte köra den via min server då det skulle bli pannkaka och krasch)

    http://www.continentseven.com/video7next3.php?moveid=485

  • basse

    Medlem
    5 september, 2007 vid 11:17

    Ligger en blänkare på Boardseekermag också!… om inte det nämnts tidigare… jag har inte orkat läsa hela tråden.

  • surfmeister

    Medlem
    5 september, 2007 vid 11:36

    Störtskön rulle! Verkligen najs med en sån fin mix i filmen mellan surf och annat.

    Var själv i 3 veckor i Jeri 2006 och filmen speglar verkligen vilket fantastiskt ställe Jeri är. Inte bara surfen men även människorna, maten, klimatet etc etc. Grymt jobbat!

  • appel

    Medlem
    5 september, 2007 vid 17:49

    Tack för inspirerande nytänk, vad gäller sköna manövrar.
    Snyggt filmat!
    Seedar för fullt.

  • gurra1978

    Medlem
    5 september, 2007 vid 17:54

    Underbart verk! Jag gillar din film Peter. Det får en själv att inse att man bara är en nybörjare i filmskapande. Du har skönt upplägg men bra balans mellan grymt surf, snack med surfare och stämningen på plats. Kvaliten är ju grym och allt lirade bra på min burk från start.

  • mexi_

    Medlem
    5 september, 2007 vid 19:13

    Ruskigt inspirerande film, jag och kidsen njöt i soffan. Körde den på projektorn och med stereon på högt, mums!!!

  • mbkpeter

    Medlem
    6 september, 2007 vid 08:44

    Tack alla för era kommentarer. Det verkar flyta på bra med torrent. Visste inte ett smack om torrent för någon månad sedan. Visste inte om det skulle krasha när jag bördjade dela ut torrentfilen 😛

    Mexi: Låter supertrevligt, Roligt att man kan skämma bort en familjefar en vanlig tisdag. Kul.

    Gurra: Tack. Grymt att det funkar bra från dator med. And as Rambo say we are all fääns av dina filmer. Kulingvarning rockar hårdast när det verkligen brallar på.

    alla andra med, tack för alla sköna kommentarer. Fatta att Edvan (simmerseglet) i filmen fortfarande surfar på saker som han får av äckliga italienare när de lämnar Jeri! Alltså de segel och brädor som de inte anser är värda att ta hem till Milano lämnar de hos honom!

    Hang Loose

    Peter

  • ola_p

    Medlem
    6 september, 2007 vid 10:33

    Grymt Peter, fick äntligen tid att se den igårkväll. Och kan inte göra annat än att hoppas att det blir fler rullar framöver. 12 av 10 avsågade freestylefenor får betyget bli. 😉

  • adde

    Medlem
    6 september, 2007 vid 12:19

    blänkare på PWA sidan: PWA

Sida 5 av 8

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ladda ner "Committed"!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.