Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga Mistral Flow

• Laga Mistral Flow

Publicerad av anonym-anvandare på 15 september, 2001 vid 12:12

Jag skulle behöva lite tips om hur jag ska laga min stackars Mistral Flow (den ”vanliga” inte custom). Jag har fått århundradets kastfall vilket innebar en lite knäckt nos. Den är hyfsat ok men har spruckit på två ställen där ytterlagret böjts ut ”hålen” är ca 3x2cm.

Jag har hört att dom inte suger invatten stämmer det?
    Om inte hur får jag bort vattnet?

/M

anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    17 september, 2001 vid 11:43

Ingen som har något tips? 🙁

• anonym-anvandare

Medlem
    17 september, 2001 vid 13:00

Alla brädor suger vatten utom Air inside.
    Ställ brädan på nosen så att vattnet rinner ut i en vecka, förträdesevis på ett varmt ställe. Om du har tillgån till en axelerator, borra håll i aktern och sätt snurr på brädan så slungas vattnet ut.

Små hål lagas med grön glasfiber plastik padding, slipas och lackas över med billack, kulör kan de blanda till dig på en bra färgaffär. Brädan blir som ny.

Hänger nosen blir det ett svårare jobb. Lämna in brädan till en komptent brädreparatör. Paradise kan säkert rekomendera en kompetent person.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA