Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga segel i Stockholm, akut!

  • Laga segel i Stockholm, akut!

    Publicerad av argulander på 6 augusti, 2005 vid 16:33

    Hej min 6,7:a Expression har spruckit i nederkanten ordentlig 3 dm reva (ej i monofilmen), gammal lagning som ej hållit. Jag vet att Björns segelvård troligen fixar detta om han inte är ledig, men finns det någon annan som kan tänkas laga detta någorlunda proffsigt i Stockholmstrakten? (Helst i morgon fm för det ska ju blåsa i morgon em, men det är väl lite väl optimistiskt?)
    MVH Klas

    argulander svarade 18 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • argulander

    Medlem
    7 augusti, 2005 vid 10:23

    Björns segelvård har semester till 15/8, hänvisar till segelakuten dvs North sails som visst håller till på Djurgården (och i Sandhamn) öppet vardagar 8-17 tel 08-544 80 770 eller gå in på [url=”http://www.northsails.se.”]www.northsails.se.[/url] Det lutar nog åt att jag lagar skadan själv, har hittat en kompis som nog har en tillräckligt kraftig symaskin. Konstigt för övrigt att seglet går sönder på detta vis utan yttre våld, ej heller har vi använt mer än rekommenderat nedhal. Är det möjligen ett fabrikationsfel? Är det någon som råkat ut för något liknande? Seglet är alltså ett Expression 04, 6,7 kvadrat. MVH Klas

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga segel i Stockholm, akut!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.