Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laga trasig kite

  • Laga trasig kite

    Publicerad av magnuzon på 15 maj, 2007 vid 07:15

    Hej!

    Var ute och körde i Läjet igår kväll och lyckades förstöra kiten. Antagligen slog kiten runt och traslade in sig i femte linan som rev sönder duken hela vägen mellan framkant och bakkant.

    Pratade med Anders på drakakuten alldeles nyss, men hans symaskin var tyvärr trasig, så han kunde inte hjälpa mig.

    Är det någon som kan rekommendera någon annan (helst nära gbg) som är duktig på att sy kites.

    jezaja svarade 17 år sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • milkman

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 08:17

    Denna är den bästa jag hittat. Han får alla våra reparationer. Tyvärr i stockholm men resultatet är värt ett porto fram och tillbaks.

    http://www.segel.nu

    /jens

  • sourra

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 08:21

    EDIT: Inget… Jag är en idiot som inte kan läsa.

  • snygging

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 08:28

    jag lämnade in min en gång till north sails i fiskebäck , något dyrare kanske men bra.
    ps måste säga att jag blev imponerad av att min fuel kite höll för vågorna igår trots att den är 2 år gammal. Men det är klart 5th linan med tryck kan paja allt!

  • svinet

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 09:45

    @snygging 383340 wrote:

    jag lämnade in min en gång till north sails i fiskebäck , något dyrare kanske men bra.
    ps måste säga att jag blev imponerad av att min fuel kite höll för vågorna igår trots att den är 2 år gammal. Men det är klart 5th linan med tryck kan paja allt!

    Japp! Det har man ju varit med om over in the days…

    Telefon: 031-291152

    Telefax: 031-296152
    Adress
    Hälleflundregatan 24
    42658 VÄSTRA FRÖLUNDA

    Hemsida
    http://www.northsails.se

    Epost
    info@se.northsails.com

  • magnuzon

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 10:06

    Tack för svaren, tror jag åker bort till North sails, så får dom titta på den.
    /David

  • zilversurfarn

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 11:53
    magnuzon;383330 wrote:
    Hej!

    Var ute och körde i Läjet igår kväll och lyckades förstöra kiten. Antagligen slog kiten runt och traslade in sig i femte linan som rev sönder duken hela vägen mellan framkant och bakkant.

    Pratade med Anders på drakakuten alldeles nyss, men hans symaskin var tyvärr trasig, så han kunde inte hjälpa mig.

    Är det någon som kan rekommendera någon annan (helst nära gbg) som är duktig på att sy kites.

    Trist, men shit happens.
    Jag har lämnat till Anders på Drakakuten varje gång jag haft trasiga drakar och han är kanonbra! Kanske var min drake som pajade hans symaskin :blush: , har precis anlitat honom igen.

  • jezaja

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:56

    @Zilversurfarn 383381 wrote:

    Trist, men shit happens.
    Jag har lämnat till Anders på Drakakuten varje gång jag haft trasiga drakar och han är kanonbra! Kanske var min drake som pajade hans symaskin :blush: , har precis anlitat honom igen.

    Jag lämnade in en i vintras och då sa han att han skulle ta det lite lugnt med draklagningarna då han skulle vara pappaledig eller nåt sådant 🙂

    Kan iaf inte annat än hålla med, lagningarna blev riktigt bra.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Laga trasig kite

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.