Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägenhet Stockholm??

  • Lägenhet Stockholm??

    Publicerad av kamaaina på 15 mars, 2007 vid 09:15

    Hej
    Jag vet att detta inte är en bostads sajt, men jag tänkte att det kanske inte kan skada att försöka.

    Jag flyttade precis hem från Vancouver, Canada, för ett jobb i Stockholm. Börjar jobba nästa vecka och kommer behöva en bostad fram igenom. Har fixat första tiden, men inget mer permanent. Letar efter en 1-2:a helst nära KI (Vasastan, Kungsholmen, Solna, Danderyd, Sundbyberg).

    Om det är någon som har något så blir jag glad för ett e-mail till fredrik.rook@gmail.com

    Ha det o så syns vi snart i Torö

    Fredrik

    mexi_ svarade 17 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • dude

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 14:46

    Hej,

    Jag har två kompisar som vill hyra ut sina lägenheter så om ni har ngn skötsam kompis som är intresserad, be dem höra av sig till mig.

    1. Högdalen.

    1:a på 38 kvadrat, kök med sittplats för cirka 4-5 personer. Lägenheten är möblerad, och ligger på bottenvåningen men ändå en trappa upp. (kan inte förklara bättre). Den ligger på Skebokvarnsvägen 308 så det är 5 minuter till tunnelbanan. (Högdalens station) Från stationen tar det 10 minuter till Globen, 15 till Slussen och 20 minuter till T-centralen. 3000/ månad och till och med Augusti, till att börja med.

    2. Huddinge, kvarnbergsplan 68. 65 kvm, 3500/mån inkl bredband och möbler, ex el. p-plats finns att hyra.

    Hörs då!

    /Henrik

    slutcitat. Kolla med “Dakine” om intressant :/

  • mexi_

    Medlem
    15 mars, 2007 vid 15:45

    Känns som att jag snikar lite på kamaainas tråd, men jag har en svåger/svägerska som är i stort behov av en lägenhet och som är intresserade av att hyra någon av lägenheterna kanske främst den i huddinge. Kan du eller dina polare ringa mig på 070-376 81 26 så kan vi se om det går att få till något bra här. Jag kan garantera att de är skötsamma, de är 28 och 36 år med fasta jobb, de har precis kommit hem från Sydafrika för att jobba ihop pengar!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägenhet Stockholm??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.