Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Läjet" i torsdags

  • "Läjet" i torsdags

    Publicerad av tompasurfer på 17 augusti, 2008 vid 19:18

    Aloha,

    Såg en del sjyssta bilder från Torö och Vilshärad från i torsdags, se nedan några opretantiösa bilder som jag slängde iväg på några andra som var i Träslövsläge i torsdags morse. Jag kom från Götet kl. 06.20 (och var rätt nöjd med den prestationen), men då möttes jag av några Varbergs locals som då klev upp med 3.5 m^2 segel för att åka till jobbet efter att ha riggat i mörkret och sedan gett sig ut i gryningen kl. 04.30…..vad säger man…respect.
    Det var som sagt 3.5 hela förmiddagen, bra vinkel (sydväst) fram till 10-tiden och sedan lite mer cross-on. På det hela taget fem klöckrena timmar i Läjet som levererade åtminstånde logo. Antar att resten av dagen var lika bra förutom en något sämre down the line vinkel. Onsdagen var tydligen också rätt sjysst.

    Ni andra som tog bilder…. lägg gärna upp dessa också.

    surfslusken svarade 15 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bjorn_surfer

    Medlem
    18 augusti, 2008 vid 11:15

    Tja Tompa!

    Kul att du gjort intro på konfen…ses i Prag…

    Björn

  • surfslusken

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 07:23

    Snyggt segel de där oranga….eller…kanske inte???? Ser ut som Livräddnings sällskapet e ute me sitt räddnings kit! 🙁

  • adde

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 07:29

    Fan vad tjock jag ser ut i boxer

  • surfslusken

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 08:45

    @adde 491927 wrote:

    Fan vad tjock jag ser ut i boxer

    Du skulle se mej i mina leopardstring! grrrr…..

  • tompasurfer

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 15:27

    Angående det oranga seglet => HotSails-Superfreak….förmodligen marknadens bästa vågsegel (trots Televerket färgen).

  • surfslusken

    Medlem
    19 augusti, 2008 vid 15:31

    @TompaSurfer 492056 wrote:

    Angående det oranga seglet => HotSails-Superfreak….förmodligen marknadens bästa vågsegel (trots Televerket färgen).

    Ja, jag hade inte velat va ute me nåt annat den dan, fast ett helblått skulle vart snyggare!;)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing "Läjet" i torsdags

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.