Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet, you have got to luv it…

  • virena

    Medlem
    22 september, 2007 vid 18:56

    Gör inte så. Har inte fått nått vettigt surf på 5 veckor nu:frown:. Är helt ledsen, men snart ska inflammationen i knväcken bli bra tror jag, voltaren, massage, laser och nån kenesisk grej samt tigerbalsam mm mm mm. SUCK!!! Klarar itne av att titta på väderprognoserna utan att vilja skära mig i armarna… hade ju tänkt träna stenhårt så man kunde va i toppform när man ska iväg på långresa. Nu får jag träna mig på att ta det lugnt-

    Riktigt härlig bild Alex, avis blir jag

  • haze

    Medlem
    22 september, 2007 vid 19:02

    KOHAGEN… Inte gilla……

  • hattfan

    Medlem
    22 september, 2007 vid 19:26

    Kohagen va ju tokschyst, kobajs åt folket!

    edit:
    Jag är rädd att jag snor bilden som bakrundsbild. Sablar fin alex

  • surfmc

    Medlem
    22 september, 2007 vid 19:50

    Tack för att du tig dig tid att åka och kolla efter mina dojjor A-lux. Du får plussa lite bensinpengar på pizza skulden!
    Nice pic

  • sourra

    Medlem
    22 september, 2007 vid 22:29

    Fan så go bild Alex. Säg att det inte är från idag för jag har haft en sjukt sugigt vindstilla dag. Vad sägs om söndagen? SSO-SO i Olofsbo?

    (Det där är från kioskstranden Hasse, inte från Dung Beach. Sluta klaga nu.)

  • rusiak

    Medlem
    23 september, 2007 vid 06:17

    @sourra 417314 wrote:

    Fan så go bild Alex. Säg att det inte är från idag för jag har haft en sjukt sugigt vindstilla dag. Vad sägs om söndagen? SSO-SO i Olofsbo?

    (Det där är från kioskstranden Hasse, inte från Dung Beach. Sluta klaga nu.)

    Ligg kvar i sängen o var luuugn, var från i…typ söndags tror jag. Var otroligt nice på kvälls kanten. Var inte du där då enna?

    Precis kommit upp till gbg (08-ish) o ska jobba litta, så kommer känna lukten när du bränner gröten nu på morgonkanten :O Sticker nog ner till Vbg efter lunch ngn gång tror jag. Beror på hur/om de blåser upp! Olof kanske är the place to be då…vi kan väl höras vidare om de!

    Magnus- tänkte ta ett par skor i utbyte istället…

    Virena- uuuuuj, hoppas du blir bättre snart. Ska inte lägga in ngt mer göttigt..idag iaf 😉 När sticker du? Ta de bara lugnt fram tills dess, känns som om du kommer ha de tillräckligt gott där nere (SA, right?!)

    //Alex

  • arild

    Medlem
    23 september, 2007 vid 07:15

    Läjet i mitt hjärta…………………….:blush:

  • sourra

    Medlem
    23 september, 2007 vid 09:59

    @rusiak 417337 wrote:

    Ligg kvar i sängen o var luuugn, var från i…typ söndags tror jag. Var otroligt nice på kvälls kanten. Var inte du där då enna?

    Jo dåå var jag där och det var fint som alltid. Prognosen för idag ser däremot klen ut. 5-8 SSO-SO. Känns som att det kan bli till att stanna hemma och styra upp vuxensaker istället för att jaga runt med en tolva och vågbräda. Slå en signal om du är på Vasa och är på lunchhumör.

  • haze

    Medlem
    23 september, 2007 vid 15:27

    Imorgon då? Olofsbo????

  • gh0st

    Medlem
    23 september, 2007 vid 16:24

    Finfin bild!

  • rusiak

    Medlem
    23 september, 2007 vid 17:01

    @sourra 417379 wrote:

    Jo dåå var jag där och det var fint som alltid. Prognosen för idag ser däremot klen ut. 5-8 SSO-SO. Känns som att det kan bli till att stanna hemma och styra upp vuxensaker istället för att jaga runt med en tolva och vågbräda. Slå en signal om du är på Vasa och är på lunchhumör.

    Du är en sann förebild för oss alla män här på forumet 🙂 Hemma-vuxen-saker är ball, lite som en Sahlin-klyscha, “betala skatt är tufft”.

    Kör B-äng en sväng på e.m, helt klart godkänt 🙂 Siktar på ny em/kväll i Ololfsbo i mon, kommer ner Bjuckar på kaffe isf, som plåster på såren f.a jag dissade ditt lunchhumör (stack ganska tidigt fr göttet)

    //alex

  • surfmc

    Medlem
    23 september, 2007 vid 18:19

    @rusiak 417337 wrote:

    …..Var inte du där då enna……..
    //Alex

    har du lagt dig till med lite göteborska?

  • rusiak

    Medlem
    23 september, 2007 vid 19:36

    @surfmc 417482 wrote:

    har du lagt dig till med lite göteborska?

    kändes så rätt när man tjöta me en Ume-bo!!

  • sourra

    Medlem
    23 september, 2007 vid 20:09

    @rusiak 417456 wrote:

    Du är en sann förebild för oss alla män här på forumet 🙂 Hemma-vuxen-saker är ball, lite som en Sahlin-klyscha, “betala skatt är tufft”.

    Kör B-äng en sväng på e.m, helt klart godkänt 🙂 Siktar på ny em/kväll i Ololfsbo i mon, kommer ner Bjuckar på kaffe isf, som plåster på såren f.a jag dissade ditt lunchhumör (stack ganska tidigt fr göttet)

    //alex

    Jag drog och klättrade en sväng i Hållsunga och sen kickade vuxenköret in. Just nu håller jag som bäst på att baka en morotskaka som jag ska bjucka på hos den stora västsvenska kullagertillverkaren imorgon. Sen på kvällen ska jag på biljakt. Det är dags att byta den lilla blå sportbilen mot en kombi. Du hör hur vuxenpoängen bara rasslar in. Jag tar en rain-check på kaffet =)

  • virena

    Medlem
    23 september, 2007 vid 20:17

    @sourra 417530 wrote:

    Jag drog och klättrade en sväng i Hållsunga och sen kickade vuxenköret in. Just nu håller jag som bäst på att baka en morotskaka som jag ska bjucka på hos den stora västsvenska kullagertillverkaren imorgon. Sen på kvällen ska jag på biljakt. Det är dags att byta den lilla blå sportbilen mot en kombi. Du hör hur vuxenpoängen bara rasslar in. Jag tar en rain-check på kaffet =)

    Va fasen, va du i hållsunga, vilka leder körde ni? Jag var på gubben i berget och hade picknick på toppen då jag inte kan klättra nu:mad:. Blev riktigt klätterkåt då jag fick klämma lite på berget när vi gick runt för att komma till toppen. Hur går det med klättringen?

    Ha det gott från en avis Virre

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet, you have got to luv it…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.