Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet, you have got to luv it…

  • sourra

    Medlem
    23 september, 2007 vid 20:32

    @Virena 417535 wrote:

    Va fasen, va du i hållsunga, vilka leder körde ni? Jag var på gubben i berget och hade picknick på toppen då jag inte kan klättra nu:mad:. Blev riktigt klätterkåt då jag fick klämma lite på berget när vi gick runt för att komma till toppen. Hur går det med klättringen?

    Ha det gott från en avis Virre

    Klättringen är väl inte direkt den aktivitet jag prioriterar mest såhär i höstblåsten så det står rätt still i utvecklingen. Sen jag kom hem från Grekland har jag bara varit ute 2 gånger. Vi tog och rakade av de 6a som finns och lagom till vi skulle börja fippla med en 6c började det regna. När är du hel igen så du kan hänga på?

  • virena

    Medlem
    23 september, 2007 vid 21:11

    @sourra 417545 wrote:

    Klättringen är väl inte direkt den aktivitet jag prioriterar mest såhär i höstblåsten så det står rätt still i utvecklingen. Sen jag kom hem från Grekland har jag bara varit ute 2 gånger. Vi tog och rakade av de 6a som finns och lagom till vi skulle börja fippla med en 6c började det regna. När är du hel igen så du kan hänga på?

    Toligtvis ingen lek vare sig i blåst eller på berg innan jag åker. Är ju bara en och en halv vecka kvar. Har iaf fått några riktigt bra kontakter i Rio och Salvador från min brassekompis. Både boende och bra lekkamrater för kite, klättring, surf, mtb och skärmflygning så det kommer nog bli toppen tror jag.

    Om ni skall till Hållsunga igen måste ni klättra den 6c som är till vänster om 6a och 5c längst där uppe till höger. Den där 6c som börjar med att man får kila in tårna eller köra en healhook i brösthöjd och dra sig upp. Å vad den är fin. Eu quero…..

  • yann

    Medlem
    24 september, 2007 vid 08:23

    @rusiak 417337 wrote:

    Var inte du där då enna?

    @surfmc 417482 wrote:

    har du lagt dig till med lite göteborska?

    Stavningen avslöjar honom! Det stavas “änna” änna… 😀

    Alex, kan du inte fixa en högupplöst version. Jag vill ha den som skrivbordsunderlägg. Maila gärna till mobile_yann@hotmail.com

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet, you have got to luv it…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.