Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lämplig rigg för nybörjare

• Lämplig rigg för nybörjare

Publicerad av shamanen på 23 augusti, 2005 vid 15:11

Eftersom det blåser så ynkligt dåligt har jag tänkt köpa mig en ny rigg på 6.5 – 7.5.
    Skulle vilja ha lite tips på vad jag skall köpa för segel och mast. Jag är i stort sett nybörjare och vill att grejjerna skall kännas kul att använda mer än 5 ggr… Någon som har något begagnat?

lolve svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • lolve

Medlem
    23 augusti, 2005 vid 18:59

heh ska du börja nu(slutet av sommmaren) . då måste du ha våtdräkt . kommer ihåg när ja var nybörjare då låg man i rätt myk i vattnet–.

men jag körde då med en 7.0 np soul ,. och det har funkat skit bra:P .. men nu e seglet helt, men mycket slitet:P,,
    ja var bara rädd om seglet de första dagarna sen.. blev det (ioch med jag bor vid vattnet) så att jag lätt de ligga riggat under natten i över en veka . och sen när jag lyfte ner det blev de massa revor i seglet mot tex stup-rännor:p

men nu är det ändring på allt.

men du kankse inte ska köpa så värst-dyra saker. för du vet ju inte om du ska fortsätta eller har du testat för?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lämplig rigg för nybörjare

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.