Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Låna OS bräda med centerbord?

  • Låna OS bräda med centerbord?

    Publicerad av Bure på 23 augusti, 2006 vid 14:04

    Tjo, alla surfers!
    funderar på att ställa upp i OS. Det kan ju inte vara så svårt då ja inte vet nån som ska köra, så man kan ju bli ensam vid starten.
    Jag har kört stora brädor med centerbord i ända sen jag var nybörjare, och vet hur det funkar. Var kan man låna en os-bräda? eller måste man casha upp för en. Jag såg en på skidsport men frågan är jag kan byta in min gamla mistral competition (extra light). Dom verkar ju lite snåla och stöddiga.
    Nån annan som ska köra OS? Man kanske kunde träna att vända och så tillsammans. Jag håller oftast till i hässelbystrandbad.
    Måste man ha ett sånt däe nummer på seglet, eller får man det vid starten?
    Bure

    fastforward svarade 17 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 1 Svar
  • 1 Svar
  • fastforward

    Medlem
    23 augusti, 2006 vid 16:55

    Jag har annars en riktigt stabil bräda med centerbord du kan köpa om du inte lyckas få tag på någon riktig os-bräda. Min har visserligen ca 20 år på nacken men den var ju en veritabel raket på sin tid så den borde stå sig väl i konkurrensen. Angående nummer i seglet så har jag ett par kritor du kan få på köpet. Hör av dig vid intresse. 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Låna OS bräda med centerbord?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.