Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter landsurfers

  • landsurfers

    Publicerad av anonym-anvandare på 14 mars, 2003 vid 15:25

    hej alla surfers! jag och en polare hade tänkt bygga varsin landsurfer och tänkte höra oss för efter tips och ideer. Är det en longboard som fungerar bäst och hur fäster man på bästa sätt mastfoten i brädan och hur pass bra fungerar en vanlig sk8board under fötterna? tacksam om ngn skulle vilja hänvisa till lite ilder på nätet, har letat i forumen men ej hittat så mkt. tacksam för alla svar och tips ja kan få!

    surf´s up dudes hang loose // oskar

    anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    15 mars, 2003 vid 22:50

    finns en film på ftp n me nåra killar som byggt
    med vanlig skateboard och då fäst mastfoten
    bakom främre trucken. lomma heter filmen.
    lycka till

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 mars, 2003 vid 21:57

    tack!

  • hifly

    Medlem
    25 mars, 2003 vid 17:52

    va fan e ftp n confused.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 mars, 2003 vid 01:46

    typ ett utrymme på nätet där man kan hämta o skicka in filmer och bilder, gå in på den från förstasidan/ftp på steffos… du kommer som till en “hårddisk” utlagd på nätet. där kan du hämta filmen och en masssa annat

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 april, 2003 vid 09:30

    Ja o polarna var och surfa igår i Göteborg. Borra ett hål i longboarden längst fram. Där sätter du mastfoten. Fungerar riktigt bra faktiskt. Vi kom upp i riktikt läskiga farter så skydda dig väl. God surfing…. Ronnie

  • pher

    Medlem
    5 augusti, 2003 vid 17:17

    I vilken mapp ligger den? Har svårt att hitta den. Går väl inte att söka på ftpn så vitt jag vet?

    Testade förövrigt att slänga på riggen på en gammal skateboard och de kändes som det fanns potential.. Funderar på att skaffa mig något mer optimalt. Har sett större tvåhjuliga saker, någon som har en sån?

    Mvh

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 augusti, 2003 vid 19:30

    Hehe…..de e min bror som gjort filmen me skatesurf i lomma…..dom har bara borrat hål i en helt vanlig bräda.
    Enkelt å funktionellt=)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    24 september, 2003 vid 11:51

    http://www.boardaction.tk har bilder på ett gäng som landsurfar (skatesurfar) med hjälp av en longboard. Bilderna ligger under skatesurf.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Andra brädsporter landsurfers

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.