Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Längtar tillbaka till värmen…

  • Längtar tillbaka till värmen…

    Publicerad av virena på 17 mars, 2009 vid 20:29

    Fasen det börjar bli kallt här i SA och alla hemma i sverige lägger upp ännu kallare bilder med torrdräkt och liknande. Bara tanken av att jag kommer befinna mig i brrrrrrkalla swe om ca 2 veckor får mig ju inte mindre att längta tillbaka till superhärliga cumbuo…å min lilla chico:frown: han kommer nog inte ens att känna igen mig när jag kommer tillbaka

    skejtar_henke svarade 15 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • sourra

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 21:11

    Ball gremlin. Välkommen hem till kylan, det är bara att ge dig ut nu. Eller till domen, vilket som =)

  • skotten

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 22:08

    dont worry dude I will keep you warm : ) Kickoff soon in Varberg! we can zip our sleeping bags together, and if verena is into it as well she can join in.. 😛

  • dalen

    Medlem
    17 mars, 2009 vid 22:09

    Stackars dig som måste vara där det är kallt och ingen vind och inga vågor och hela veckan ser ju tråkig ut…..:)

  • lelleee

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 01:23

    jag höll på att få värmeslag idag, fick ta av mej huvan och ligga under vattnet i 10sek, sjukt varmt å varmare blir det 😉

  • lelleee

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 04:09

    snygga bilder förresten, speciellt dom tagna snett unnderifrån :shocked:

  • above_the_law

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 06:12
    Lelleee;535508 wrote:
    snygga bilder förresten, speciellt dom tagna snett unnderifrån :shocked:

    Tror minsann att Virre är i PR-tagen:wink: …. kramsugen?

    Sorry V:smile: …. Välkommen hem!
    Så farligt är det inte. kände som Lellee igår i solen, dvs för varmt i min Psycho! Dessutom får man ju köra i A-bay den har tiden på året och det är heller ingen trängsel om vågorna. M a o riktigt bra:laugh: !
    Men stanna gärna så blir det mer plats till oss andra…

  • virena

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 10:58

    @Dalen 535482 wrote:

    Stackars dig som måste vara där det är kallt och ingen vind och inga vågor och hela veckan ser ju tråkig ut…..:)

    Vist är det:smile:, hade faktiskt en superfin session igårkväll med fin vind och en del kanon goa vågor. Sen har jag ju gått och blivit förälskad i min rosa hon. Har fått ganska mkt vågsurf när vinden höll sig borta.

  • curry

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 11:25

    @skotten 535481 wrote:

    dont worry dude I will keep you warm : ) Kickoff soon in Varberg! we can zip our sleeping bags together, and if verena is into it as well she can join in.. 😛

    Något bestämt datum på kick-offen?

  • _sofia_

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 16:28

    Åh virena I love din roxy!!! snyggast i stan! Finns de ngn över till mig 😀

  • virena

    Medlem
    18 mars, 2009 vid 18:29

    @_Sofia_ 535642 wrote:

    Åh virena I love din roxy!!! snyggast i stan! Finns de ngn över till mig 😀

    Jag vet jag blev helt kär när jag såg henne. Åkte hem från butiken óch kunde inte sluta tänka på henne i 3 dagar så det var bara att åka tillbaka och köpa. Egentligen var hon lite för liten för mig som inte är så grym, men det var bara att gilla läget och lära sig. Och nu är jag faktiskt glad, för det är så himla mkt mer kul med en liten bräda när man väl kommer upp. Helt klart värt allt slit:smile:

  • skejtar_henke

    Medlem
    19 mars, 2009 vid 10:24

    Det var faktiskt lite söt på någe kosntigt sätt….. Snygg vet i fan men söt kan jag sträcka mig till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Längtar tillbaka till värmen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.