Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lära sig kita i grekland?

  • Lära sig kita i grekland?

    Publicerad av nikke på 18 juli, 2004 vid 12:07

    Vill hyra utrustning och kanske gå en kurs i grekland, kanarieöarna eller någon annanstans dit det går billiga charterresor. Vet ni var det är stabil och förlåtande vind med bra stränder för sånna nybörjare som mig? Behöver tips nu för letar febrilt efter sista minutenresor!

    curry svarade 19 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • kalabra

    Medlem
    18 juli, 2004 vid 22:13

    Lefkas är perfekt.
    Inte så långgrunt men en pålitlig side onshore vind och en flera km lång strand utan större hinder.
    Kolla in min surfdagbok för mer info.

  • nikke

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 17:16

    Fast jag skulle vilja ha det långgrunt och möjligheten att kunna hyra utrustning. Eventuellt kanske gå en kurs också. Dessutom schysst party eftersom polaren min som följer med ej kitar (Än så länge). Så var styr jag skutan min någonstans? Var inne på Surfers Paradise vid rhodos men tror att de bara har windsurfingutrustning tyvärr!

  • tottovich

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 18:02

    thesaloniki har kite skola, priser osv. vet jag dock inte men greker är ju greker… grin.gif

  • curry

    Medlem
    19 juli, 2004 vid 18:43

    grekland är väl inte det billigaste alternativet just nu med OS och allt. men på Paros har de Iko kiteskola och kiteuthyrning, och det är vindsäkert också (kan bli lite byigt dock).

    jäjä, hoppas du hittar nått bra plejs

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Lära sig kita i grekland?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.