Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ledig måndag tisdag!

  • Ledig måndag tisdag!

    Publicerad av virena på 13 maj, 2007 vid 09:49

    Tjohooooooooo!

    Jag slutar jobba på måndag morgon och e ledig tisdag oxå och äntligen ser det ut som att vindgudarna är med mig:laugh: :laugh: :laugh:. Är det nån annan som e ledig och är sugen på att köra så e jag super på!

    Virena

    baner svarade 17 år sedan 16 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • gurun

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 10:18

    Tyvärr inte ledig.. Men blåser det är eftermiddagarna bokade. 😉

  • yann

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 10:49

    Samma här

  • tote

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 13:19

    Självklart med på em/kvällarna!

  • che_riff

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 13:48

    Vi sticker nog neråt Vberg imorgon em. Hörs under morgondagen?

  • rusiak

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 14:50

    @Che_Riff 382895 wrote:

    Vi sticker nog neråt Vberg imorgon em. Hörs under morgondagen?

    Jag kör nog i mon em/kväll en sväng…ser ut att bli göttans 🙂

    //alex

  • jezaja

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 15:02

    Jag kör elva och frammåt i varberg, ser ut att bli riktigt bra. Läjet ser ut att bli rocknroll.

  • virena

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 16:59

    Hej hopp!

    Ni som kör eftermiddags åk imorn. När drar ni från stan ungefär. Funderar på att ansluta till Oskar vid 11 tiden, men är lite trött på att åka hela vägen till varberg själv. Kan tänka mig att åka på em men helst inte för sent. Vore skönt att få en riktigt långa åktur imorn:laugh:.

  • sourra

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 19:06

    @Virena 382930 wrote:

    Hej hopp!

    Ni som kör eftermiddags åk imorn. När drar ni från stan ungefär. Funderar på att ansluta till Oskar vid 11 tiden, men är lite trött på att åka hela vägen till varberg själv. Kan tänka mig att åka på em men helst inte för sent. Vore skönt att få en riktigt långa åktur imorn:laugh:.

    Virre, jag hade lätt gjort dig sällskap om det inte vore för att alla saker jag skjutit upp fått det att stockas för mig.

  • wakenils

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:50

    Virena, jag o en polare sticker vid 14-15 tiden beroende på när jag blir klar med ett möte på skolan, han har dock bara plats för 2 i sin bil men vi skulle kunna samåka i din om du orkar vänta…
    Tisdag morgon ser lovande ut, då ger jag mig nog ledigt tror jag!
    Jävligt go wakesession idag, spegel…

  • virena

    Medlem
    13 maj, 2007 vid 21:06

    Nils, vi kan väl höras imorn. Är sugen på att dra runt den tiden oxå och isådana fall kan vi åka i min bil.

    Johan, har man redan skitit i att göra det en gång kan man lika gärna skita i det igen:wink:.

    Tompa och Banér kan ju bara säga att ni gick vilse i pankakan när ni valde bort endurobanan i blixås. Den var hur schysst som helst att cykla i. Ni får haka på nästa gång.

  • klw

    Medlem
    14 maj, 2007 vid 00:27

    Jag är ledig hela tisdagen och sugen på att köra. Det blir med all säkerhet min sista session innan jag drar. Ring på 0706 749 457 för samåkning från Göteborg.

    /Walter

  • magnuzon

    Medlem
    14 maj, 2007 vid 05:37

    Hejsan!

    Jag tänkte åka söderut vid 15 snåret, är det någon som har plats för en till i bilen? Annars kan jag ta min bil och då har jag plats för två till.

    /David 0701-759453

  • virena

    Medlem
    14 maj, 2007 vid 21:22

    Tjohoooo, det blåser:laugh: Jag, Walter och Nils drar ner till varberg imorn. Bilen rullar 8 från majorna. Nån anna som ska ner och köra på förmidagen? Hoppas på en lika schysst åkning imorn som idag. Skall bara inspektera mina linor först då jag lyckades kapa en fiskmås idag:frown:.

  • jezaja

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 07:45

    @Virena 383277 wrote:

    Tjohoooo, det blåser:laugh: Jag, Walter och Nils drar ner till varberg imorn. Bilen rullar 8 från majorna. Nån anna som ska ner och köra på förmidagen? Hoppas på en lika schysst åkning imorn som idag. Skall bara inspektera mina linor först då jag lyckades kapa en fiskmås idag:frown:.

    Haha, stackars fiskmås. Måste tyvärr ta igen allt det jag inte gjorde igår så jag kan inte sticka dit för att ens fota lite.

    Vilken dag det var igår! Från att börjat lite för lite så utvecklades det nästan till en klassisk läjetsdag! Tror jag var 4-5h på vattnet, ont i hela kroppen idag. Helt underbart 🙂

  • adde

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 11:27

    Lite cred till Alex (och Arild kanske??) som packade _ihop_ sina prylar och åkte till jobbet (gissar jag) kl 06.00!! när jag morgontrött trillade in på varbergs södra… morgonstund har guld i mun…

    /adde

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ledig måndag tisdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.