Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ledig måndag tisdag!

  • zilversurfarn

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 11:55

    Drar ner vid 16-tiden idag, Läjet eller Apelviken?

  • rusiak

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 11:58

    @adde 383375 wrote:

    Lite cred till Alex (och Arild kanske??) som packade _ihop_ sina prylar och åkte till jobbet (gissar jag) kl 06.00!! när jag morgontrött trillade in på varbergs södra… morgonstund har guld i mun…

    /adde

    Yes yes and yo, alex o arild var det som var i batalj med naturen tidigt i morse. Fin åkning, en del goa set kom in 🙂 Var på jobbet halv 8 och hade då fått en timmes åkning, nice..

    Hur var vinden när vi drog?

    //alex

  • adde

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 12:03

    @rusiak 383385 wrote:

    Yes yes and yo, alex o arild var det som var i batalj med naturen tidigt i morse. Fin åkning, en del goa set kom in 🙂 Var på jobbet halv 8 och hade då fått en timmes åkning, nice..

    Hur var vinden när vi drog?

    //alex

    Körde till lite efter åtta, var bra size och inte alls byigt. Körde 4.7 vilket betyder typ 12 m/s…

    Va bra man mår nu 😀

  • anna-kitenyborjare

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 12:07

    Hej, Virena. Jag heter Anna och jag har precis börjat försöka lära mig kitesurfa. jag har fått ditt telefonnummer av Cicci, genom Näset Sk.
    Jag skulle gärna hänga på ut och surfa någon dag. Jag åker till Öland, Haga Park, imorgon men är i Göteborg nästa vecka.

    Jag ringer till dig nästa vecka om det är ok!
    /Anna

  • wakenils

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:26

    Grym förmiddag idag, inte toppenbra vind men imellanåt var vågorna i läjet grymma och man hade gott om kraft i 12:an för att flyga till himlen!
    3 timmars solsurf blev det iaf, regn när man kom hem till götet så det var bra tajming!

    Kanske dags att skippa huvan när det är sol… eller använda lite solkräm =)

  • klw

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:37

    Fin bild och grymt kört idag. Tycker Du skall jobba vidare på samma bränna hela säsongen.

    /W

  • jezaja

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:37

    Starkt alex o arild!
    Nils: Luvan behövs inte längre, det är varmt och gott nu ju. Däremot hjälm hade varit något.

  • virena

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:41

    Din bränna e klockren Nils:smile:. Dagens åkning var inte i närheten av hur schýsst det var igår. Men man skall väl inte klaga. 3 timmars solsurf med riktigt bra tryck emellanåt. Yalla yalla, nu är det bara att kasta i sig maten för att hinna till klätterväggen.

    Just det, Anna det e bara att ringa ha det gott på Öland.

    Virre

  • yann

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:50

    Jag körde i 4/3a, utan skor, handskar eller huva och det var gött. Lite småkyligt mot slutet bara.

  • wakenils

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 14:57

    @Virena 383415 wrote:

    Din bränna e klockren Nils:smile:. Dagens åkning var inte i närheten av hur schýsst det var igår. Men man skall väl inte klaga. 3 timmars solsurf med riktigt bra tryck emellanåt. Yalla yalla, nu är det bara att kasta i sig maten för att hinna till klätterväggen.

    Just det, Anna det e bara att ringa ha det gott på Öland.

    Virre

    Jag hade roligare idag, tror det var mina fetasta kontrollerade hopp hittills, sen att vinden dog emellanåt får vägas upp av hoppen o solen!
    Bäst vindmässigt var det dock förra tisdagen i apelviken…

    Hoppas det blåser i helgen!! Annars verkar torsdagen kunna funka

  • sourra

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 17:43

    @Virena 383415 wrote:

    Din bränna e klockren Nils:smile:. Dagens åkning var inte i närheten av hur schýsst det var igår. Men man skall väl inte klaga. 3 timmars solsurf med riktigt bra tryck emellanåt. Yalla yalla, nu är det bara att kasta i sig maten för att hinna till klätterväggen.

    Just det, Anna det e bara att ringa ha det gott på Öland.

    Virre

    Svin är vad ni är. Tänk på alla oss som csn-slavar inomhus…

  • surfmc

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 18:08

    @rusiak 383385 wrote:

    Yes yes and yo, alex o arild var det som var i batalj med naturen tidigt i morse. Fin åkning, en del goa set kom in 🙂 Var på jobbet halv 8 och hade då fått en timmes åkning, nice..

    Hur var vinden när vi drog?

    //alex

    Jaså har du frisknat till nu, eller blev det för jobbigt att avstå?

  • baner

    Medlem
    15 maj, 2007 vid 20:57

    Tja det fungerad fint i Stora Höga med 🙂 Riktigt bra åkning, nu har man fått sig en dos som gör att man inte mår riktigt bra om det blåser och man själv står på land 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ledig måndag tisdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.