Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lefkas sommarsäsong

  • jeppepeppe

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 13:14

    Kolla clubvass.com, en av uthyrarna i Vassiliki. Vassiliki var schysst när jag var där, men det är tio år sedan…

  • parmezzan

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 15:10
    Jeppepeppe;688316 wrote:
    Kolla clubvass.com, en av uthyrarna i Vassiliki. Vassiliki var schysst när jag var där, men det är tio år sedan…

    Tack så mkt!

  • tim-eriksson

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 17:01

    Åker dit 4 juni, vindstatistiken ser okej ut! Tror jag får köra 3-4 dagar av 7 med ok tryck (5.0 eller mindre)

    kostar 140 euro ca att hyra grejer, 100% kolmaster, nya segel, nya brädor osv. Helt ok ;)! (pris, lågsäsong)

  • electric

    Medlem
    11 maj, 2012 vid 22:40
    Tim.Eriksson;688327 wrote:
    Åker dit 4 juni, vindstatistiken ser okej ut! Tror jag får köra 3-4 dagar av 7 med ok tryck (5.0 eller mindre)

    Betr Vassiliki tror jag du får köra 7 dagar av 7 den tiden på säsongen … kanske inte alltid med 5.0, men i alla fall med 6.0 eller mindre. Vind varje dag från ca kl 14 till ca 19; det är i alla fall min erfarenhet av några gånger jag varit där. Plattvatten (eller småchopp) visserligen, men vinden är ju trots all det viktigaste.

    /Lars

  • planing

    Medlem
    12 maj, 2012 vid 06:24

    Jag var i Vassiliki i tre veckor för ~4 år sedan.

    Jag hyrde utrustning av Club Vass, och då fick jag även låna MTB och vara med på kurserna som hölls av riktigt duktiga grabbar. Stora delar av den brittiska freestyle-toppen bodde där nere, och det var dom som höll kurserna.

    MTB var ett bra komplement på förmiddagarna, i väntan på vinden. Club Vass hade typ 8 kartor över MTB-leder. Riktigt välordnat!

    Byn i sig tröttnade jag dock på efter en vecka. Det var lite dåligt utbud. Men bra vindsurf!

  • parmezzan

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 16:57

    okej schyyst, låter lovande för kommande sommarsäsång, men finns det andra surf spots?

  • planing

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 17:24

    Jag tycker att Naxos är ett trevligare ställe. Jag sticker säkert ner dit några veckor i år oxå. Kolla min reserapport här:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=75716&highlight=naxos

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lefkas sommarsäsong

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.