Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet gick av

  • //TOMMY//

    Gäst
    21 juli, 2009 vid 18:10

    Fan vad du laddar på Gurra, inte hinner du jobba med alla timmar du lägger på vindsurf och “kulingvarning.nu ” i vilket fall gör du jävligt bra filmer…….
    Skvallret går att du ska börja tävla i så fall önskar jag dig all lycka på vattnet….som sagt har ju sett och hört att du laddar fett…….!!!

  • gurra1978

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 18:15

    Tävla? Var har du hört det? Det stämmer inte för jag anser inte att tävlingen ger någonting alls. Det som ger mig kickar är bra surf med film och foto. Får mig att prestera mer. Idag laddades det på något extra kul och du ska få se det på filmen. Tror det är värt en trailer faktiskt för filmen från idag är grym. MEN en sak i taget. Först filmen från igår 🙂

    Kul att du uppskattar det vi gör. Lämna Kapellskär för en dag och kom ner till västkusten så ska du få segla vågor.

  • j-s

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 20:11

    Har sagt det förr, och kommer säkert att säga det igen: Go gurra Go!

  • fj69

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:08

    Bilderna ute på http://www.kulingvarning.nu/ nu för kännedom, statsen visar ju på ett visst intresse;-)

    Hälsningar

    Fredrik

  • fj69

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 11:10

    Denna kom inte med, tyckte killen var duktig och rolig…

  • gurra1978

    Medlem
    22 juli, 2009 vid 19:19

    Grym bild på grym liten surfkille där. Trevliga bilder som vanligt Fredrik. La precis ut en liten trailer från morgonen på http://www.kulingvarning.nu/

  • warolin

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 15:21

    Ser riktigt bra ut, den där trailern….ser fram emot hela videon sen! Dina filmer är riktigt grymma 😉 Själv körde jag Apelviken den dagen. Gick rätt fint, fast jag har svårt med mina vattenstarter i dem vågorna :frown: Börjar få till lite fina hopp nu iaf, fast gipparna går inte alls. Lär mig nog snart 😀

  • mag

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 19:57

    Gurra klättrar på den inofficiella surfarrankingen i Sverige. Vi håller tummarna för nästa kuling.

    Kul!

    /Magnus

  • mbkpeter

    Medlem
    23 juli, 2009 vid 21:30

    Grymt gurra. film! nu!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet gick av

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.