Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet imorgon fm!

  • surfslusken

    Medlem
    12 november, 2008 vid 20:35

    @RRD 515369 wrote:

    Nytt frambeslag, det missade du! Kanske skiljer det mer. En liten detalj på en bom. Har kollat Aeron ganska länge faktiskt. Klämde på en Simmer för ett år sen när den var testbom.

    “Nytt” frambeslag?? Hmmm…..lite annorlunda iaf. Men va vet jag, frambeslaget kanske e värt 1600 pix extra??

  • rrd

    Medlem
    12 november, 2008 vid 20:57

    Tillsammans med Simmerloggan är det en kanondeal!

    Känslan var riktigt bra!

    Nu väntar mycket surf, ett smart upplägg för att få så mycket som möjligt gäller.

  • surfmeister

    Medlem
    12 november, 2008 vid 22:12

    Simmer bommen är identisk med Aeron bommen. Det enda som skiljer är hävarmen på frontbeslaget. Resten identisk, om detta är värt +1600 pix…… Kanske är Simmer loggan sydd i guld? 🙂 Btw Aeron bommen är riktigt fin, har haft den nu i 3 veckor och är mkt nöjd!

  • usel

    Medlem
    12 november, 2008 vid 23:16

    Va ju bra att du gillar den…. personligen tycker jag att den har revolutionerat vinter seglingen, från kramp till ingen kramp alls..

  • dr-masse

    Medlem
    17 november, 2008 vid 08:17

    @surfmeister 515410 wrote:

    Simmer bommen är identisk med Aeron bommen. Det enda som skiljer är hävarmen på frontbeslaget. Resten identisk, om detta är värt +1600 pix…… Kanske är Simmer loggan sydd i guld? 🙂 Btw Aeron bommen är riktigt fin, har haft den nu i 3 veckor och är mkt nöjd!

    Njäe, det är den inte. Simmer bommen är faktiskt snäppet tyngre och vad jag begripit så är det för att man satsat lite extra på hållbarhet å det är väl bra. Och som sagt – annat frontbeslag som skall sitta riktigt bra.

    Men visst, det är ju ett visst pristillägg på en redan rättså dyr pryl. :crazy:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet imorgon fm!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.