Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet måndag

  • surfmeister

    Medlem
    19 oktober, 2008 vid 18:30

    Är där vid 09:30-tiden! Ser ut att bli 4.1 imorgon igen och super fin vinkel…tjohooo!

  • warolin

    Medlem
    19 oktober, 2008 vid 19:00

    Jag var nere i Lejet idag och körde, det var jävligt nice! Första gången jag stod i båda stropparna och verkligen hade kontroll på grejerna 🙂 Fick t.o.m till ett litet hopp. Börjar känna mig lite säker på brädan nu, känns gött. Nästa steg blir att lära sig vattenstarta…..får nog bli torkelstorp eller norra näs då där det är mindre vågor.
    Bröt av min mastfot det första jag gjorde, tack till snubben som sålde en ny till mig på plats!! 🙂

  • jojjo

    Medlem
    19 oktober, 2008 vid 19:48

    Alla eftermiddags möten är nu intällda… kommer ner vid 13 tiden

  • kamaaina

    Medlem
    19 oktober, 2008 vid 20:59

    Tjoho!!!
    Eftermiddagen ser sjukt bra ut.

  • surfmeister

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 06:25

    Hmmm….progen ändrad ngt….kommer nog ner ngt senare, typ 10:00 och seglar fram till 13:30. Har möte i Gbg kl 15:00 som jag inte kan missa.

  • jonatan

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 10:00

    Tänkte köra apel om nån timme eller så..

  • ola-h

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 12:39

    Ni mötte inga partiledare från Alliansen? De skulle till Lejet idag sa de på nyheterna. Frågan är vad de kör för prylar. Reinfeldt tänker jag mig på ett blått NP firely. Björklund speedar nog runt med något litet perifert märke, typ Challenger – om han inte hängre runt surfskolan och propsar på att alla måste få betygsliknande omdömmen innan de går upp ur vattnet. Maud Olofsson sägs köra Kite.

    Och Hägglund… helt säkert en Konalongboard.

  • mes

    Medlem
    20 oktober, 2008 vid 12:54

    @Ola H. 509781 wrote:

    Ni mötte inga partiledare från Alliansen? De skulle till Lejet idag sa de på nyheterna. Frågan är vad de kör för prylar. Reinfeldt tänker jag mig på ett blått NP firely. Björklund speedar nog runt med något litet perifert märke, typ Challenger – om han inte hängre runt surfskolan och propsar på att alla måste få betygsliknande omdömmen innan de går upp ur vattnet. Maud Olofsson sägs köra Kite.

    Och Hägglund… helt säkert en Konalongboard.

    Jag hade tippat Maud på SUP och Hägglund vid kiosken mumsandes korv med mos.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lejet måndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.