Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Leucate april 07-anmälning senast 30/1

  • imported_macts

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 19:53

    Mården:

    För någon dag sedan var det inget problem att efteranmäla sig till Leucate. Maila till: guillaume at gps-speedsurfing dot com och kolla läget. Det är nog lugnt. Kul om det blir fler svenskar!!

  • imported_macts

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 19:56

    @Mården 371264 wrote:

    vilka åker,hur,med vad,när osv

    Tror att vi åker ner i tre ekipage. Hellboy och flickvän (?) i en kärra, Faster och GetWet i en och jag och min polare Sandro i en bil.

  • marden

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 21:32

    ahh bil alltså några hundra mil, flyget kanske inte va nån bra ide med alla grejer.
    det blir nog lite väl hårt, även om den andra nya tysken skulle trivas på autoban
    nog mer lämpligt att börja lobba för en resa till öland

  • fredrik-ygge

    Medlem
    12 april, 2007 vid 17:18

    Någon som vet hur det gått? Försökte läsa på de franska sidorna, men fattar för lite.

    Var seger-“speed” i herr-, dam-, junior- och senior-klasserna 21, 8, 6 & 10 knop?

    Classement Hommes:
    1 – Montauzou Alain (France) : Vitesse moyenne 21, 2 nœuds
    2 – De Jonge Jan (Pays-Bas) : 18,82 nœuds
    3 – Richaud Christophe (France) : 17,95 nœuds

    Classement Femmes:
    1- Couturier Christine (France) : Vitesse moyenne 8,39 nœuds

    Classement Juniors:
    1-Bouyer Julien (France) : Vitessse moyenne 6,02 nœuds

    Classement Vétérans:
    1- Tavernier Alain (France) : Vitesse moyenne 9,6 nœuds

  • marden

    Medlem
    12 april, 2007 vid 17:30

    jag har inte vågat fråga här
    känns som en lång bomkörning
    kanske blir stor naish rea i landet om gubbarna storknat på allt vad VINDsurfing är och om dom orkat släpat hem grejerna :)=ironi

    hoppas dom får mera vind på vägen hem.

  • tobhed

    Medlem
    12 april, 2007 vid 17:59

    Det har i princip varit vindstilla, det mest spektakulära som har inträffat (och detta kommer ni att få höra många gånger) är att Faster har blivit fotograferad tillsammans med Robby Naish…

  • dr-masse

    Medlem
    12 april, 2007 vid 20:46

    fy f-n vilken jäkla otur. den här våren verkar vädermässigt väldigt konstig, med osannolikt feta högtryck över stora delar av Europa. Är ju annars bisarrt vindsäkert där i april.

  • surfan

    Medlem
    12 april, 2007 vid 21:50

    Jag lider med dom fan vad tråkigt men dom har garanterat haft kul med macTs
    i spetsen!!

  • fredrik-ygge

    Medlem
    13 april, 2007 vid 06:36

    Ajaj, det var hårt.

    Hoppas som alla andra att det var kul ändå, att vinet var gott, stränderna fina o.s.v.

  • the_novice

    Medlem
    13 april, 2007 vid 15:33

    Det verkar ha varit maximal “otur” med vädret denna veckan. Även L’Almanarre har haft solsken och formula vindar i en vecka fram tills igår eftermiddag. Hade fullt drag i 4.7 på 74 liters vågis idag och speed brädan befinner sig i en släpkärra på väg hem…

  • getwet

    Medlem
    13 april, 2007 vid 18:41

    @tobhed 375991 wrote:

    Det har i princip varit vindstilla, det mest spektakulära som har inträffat (och detta kommer ni att få höra många gånger) är att Faster har blivit fotograferad tillsammans med Robby Naish…

    Bullshit, getwet och faster var det…….räknas inte jag längre eller?

  • tobhed

    Medlem
    13 april, 2007 vid 20:31

    Visa mig bilden istället…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Leucate april 07-anmälning senast 30/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.